پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
معاون رییس جمهور در امور زنان گفت:زنان و مشاغل سبز و فناوری می‌توانند مشکلات زیست محیطی را حل کنند.

شعارسال: معصومه ابتکار در اولین همایش نقش‌آفرینی زنان روستایی و عشایری کشور در توسعه پایدار بابیان اینکه زنان روستایی درک عمیقی از طبیعت و منابع طبیعی دارند افزود:با این نگاه به زنان روستایی‌می توان‌ نگاه عمیقی به توسعه پایدار روستاها شود و به آن کمک شایانی خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان با اشاره به اینکه امروزه یکی از مشکلات ما در طبیعت روستایی هم وجود پسماندهای پلاستیکی در اماکن و تفریحگاه‌هاست عنوان کرد:وجود پسماند ها روستاها را نیز مانند مناطق شهری دگرگون کرده است که باید به این موضوع اهمیت ویژه ای‌ داده شود.

ابتکار بابیان اینکه زنان و مشاغل سبز و فناوری می‌توانند مشکلات زیست محیطی را حل کنند تصریح کرد:از مشاغل سبز و فناوری می‌توان برای اشتغالزایی، رفع مشکلات اقتصادی در روستا، و بهبود شرایط محیطی استفاده کرد.

به گفته این مسوول حفاظت از قنات‌ها، بازیابی آب باران و استفاده مجدد از فاضلاب روستایی می‌تواند منابع آب را احیا و بحران آب را حل کند.

ابتکار یادآور شد:زنان روستایی با استفاده از صفحات خورشیدی می‌توانند در روستاها برق تولید کنند. هم‌اکنون روستاهایی وجود دارد که زن‌ها با صفحه‌های خورشیدی هم برای روستا برق تولید می‌کنند و هم توانایی فروش آن را دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان به نقش زنان روستایی پرداخت و گفت:زنان درک عمیقی از طبیعت و منابع طبیعی دارند و این نگاه عمیق به توسعه پایدار روستاها کمک شایانی خواهد کرد.همچنین با ظرفیت سازی دولت‌۱.۵ میلیارد دلار به اشتغال سازی‌ روستا‌ها اختصاص می یابد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 23مهر1396، کدخبر: 190852: www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین