پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
طی حکمی از سوی سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، کریم ذوالفقاری به سمت سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی منصوب شد. پیشش از او حسین اصغری سرپرستی این مرکز را برعهده داشت و قبل از اصغری نیز، کامبیز عباسی، ریاست مرکز توسعه مکانیزاسیون را عهده دار بود. با توجه به وضعیت اعتبارات و فناوری و تولیدات صنعتی مورد نیاز بخش کشاورزی کشور، این مرکز با چالش های زیادی برای توسعه مکانیزاسیون روبرو است.

شعار سال:در حکمی از سوی سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی،دکتر کریم ذوالفقاری به سمت سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی این وزارتخانه منصوب شد. در این حکم با عباراتی تکراری آمده است که؛ انتظار است با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد آن مرکز و با همکاری و تعامل با معاونین، مدیران، رؤسای سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌ها، گام‌های مؤثری بردارید.

آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، با حضور دکتر علی حایک مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، مهندس سید مجید موسوی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانها و دکتر بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و جمعی از کارکنان مرکز توسعه مکانیزاسیون کشور در محل سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی منصوب شد

در این مراسم با اهدای لوح از زحمات حسین اصغری در دوران تصدی سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی قدردانی و کریم ذوالفقاری با حکم سید جواد ساداتی نژاد، به عنوان سرپرست جدید مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی معرفی شد. قبل از حسین اصغری نیز، عهده داری مدیریت این مرکز با کامبیز عباسی بوده است. 

سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی منصوب شد

لازم به توضیح است که کریم ذوالفقاری، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران (منتصب 28 آذر 1396 توسط حجتی وزیر وقت کشاورزی تا 8 بهمن 1399 و تغییر توسط خاوازی و انتخاب ایوب فصاحت بعنوان رئیس سازمان جدید)، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان( 1394 تا هفتم آدر 1396) را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
0
0
خدا بهش رحم کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین