پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۹۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
معاون وزیر صنعت گفت: طرح توسعه اشتغال در روستا‌ها در غالب تولید پوشاک بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات نیاز دارد.

شعارسال: علی یزدانی معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در خصوص طرح های وزارت صنعت برای توسعه اشتغال از طریق صنایع کوچک و طرح تولید پوشاک در روستاها اظهار کرد: اشتغال یکی از اولویت های دولت دوازدهم است و از آنجایی که صنایع کوچک بخش عمده صنعت کشور را تشکیل می دهند لذا توجه به این بخش می تواند توسعه اشتغال و اهداف اشتغال زایی ستاد اقصاد مقاومتی را محقق سازد.

معاون وزیر صنعت افزود: یکی از طرح‌هایی که با همکاری استانداری‌ها، سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، در حال اجرا است طرح توسعه اشتغال روستایی در قالب تولید پوشاک است که به‌صورت پایلوت در 5 استان اجرا شده که قریب به 7 هزار نفر را شاغل خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح توسعه اشتغال روستایی در همه استان های کشور، گفت: پیش بینی می شود تا 90 هزار نفر در این طرح شاغل شوند که با اجرایی شدن این پروژه صنعت پوشاک روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

رئیس سازمان صنایع کوچک بیان کرد: در هر استان 20 ناحیه روستایی مدنظر قرار داده شده که 620 کارگاه تولید پوشاک در آنها احداث خواهد شد و این طرح به توسعه اشتغال زنان روستایی کمک شایانی خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: رقمی بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه نیاز است که در راستای اقتصاد مقاومتی از محل هزینه های جاری استانداری ها تأمین خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 19شهریور1396، کدخبر: 6235541: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین