پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان از اجرای تفاهم‌نامه توسعه اشتغال روستایی در قالب طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی گیلان خبر داد.

شعارسال:احمدعلی شهیدی،گفت: اجرای طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی در 5 استان در سطح کشور اجرایی می‌شود که گیلان نیز یکی از استان‌های پایلوت در اجرای این طرح است‌.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان خاطرنشان کرد: در قالب "طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی" یک و نیم میلیارد دلار تسهیلات ارزان قیمت برای شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت و روستا‌ها در نظر گرفته شده است و سهمی از آن برای اجرای طرح به گیلان اختصاص می‌یابد‌.

وی با اشاره به اجرای این طرح در راستای توسعه اشتغال روستایی و نقش آفرینی بخش دولتی و بخش خصوصی، گفت: این طرح برای ایجاد توازن اشتغالزایی در مناطق محروم طرح‌ریزی شده است و دولت حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم خود را در این زمینه ارائه می‌کند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره به پیشینه مطالعاتی در این طرح، گفت: در اجرای این طرح غیر از سهم بخش خصوصی، اعتبارات بودجه‌ای بخش دولتی به میزان یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی پشتوانه اجرای آن خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20آبان1396 ، کدخبر: 96082011367: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین