پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا مجموع تسهیلات پرداخت‌شده صندوق از آغاز سال جاری تاکنون در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی را بالغ‌بر 18 میلیارد و 860 میلیون ریال دانست و گفت: با این مقدار تسهیلات برای 107 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی صورت‌گرفته است.

شعار سالسید بابک نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اینکه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی، وام ازدواج و وام ضروری سپرده‌گذاری به متقاضیان واجد شرایط با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود، اظهار کرد: هدف اصلی صندوق، حمایت از کسب‌وکارهای خرد و کوچک است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا مجموع تسهیلات پرداخت‌شده صندوق از آغاز سال جاری تاکنون در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی را بالغ‌بر 18 میلیارد و 860 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: با این مقدار تسهیلات برای 107 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی صورت‌گرفته است.

وی وام‌های پرداخت شده را در بخش‌های خوداشتغالی، مشاغل خانگی، کارفرمایی و سپرده‌گذاری طرح امید دانست و گفت: در بخش کارفرمایی به 19 نفر 9 میلیارد و 250 میلیون ریال، در بخش مشاغل خانگی به 14 نفر یک میلیارد و 410 میلیون ریال، در بخش خوداشتغالی به 33 نفر هفت میلیارد و 850 میلیون ریال و در بخش سپرده‌گذاری طرح امید به سه نفر 350 میلیون ریال پرداخت شده است

نوری با بیان اینکه در بخش وام ازدواج به 9 نفر یک میلیارد ریال و در بخش وام ضروری به 11 نفر 550 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: وام ضروری با هدف کمک به افراد ضعیف و کم‌درآمد جامعه در بخش‌هایی نظیر تأمین جهیزیه و مشکل درمان پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا پرونده‌های در دست اقدام را 10 فقره به ارزش سه میلیارد و 450 میلیون ریال در بخش‌های خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کارفرمایی دانست و افزود: این مقدار تسهیلات بلافاصله پس از تأمین اعتبار از سوی استان، به متقاضیانی که تشکیل پرونده کرده‌اند پرداخت می‌شود.

وی قلک سپرده قرض‌الحسنه نیکوکاری، دستگاهPOS، نذر اشتغال و ازدواج جوانان، سپرده طرح کارا، طرح خیرخواهانه بدون صدور کارت کارآفرین و طرح مهربانی را از جمله طرح‌های صندوق برای تأمین منابع مالی دانست و بیان کرد: علاقه‌مندان به مشارکت در طرح‌های فوق می‌توانند به سامانه صندوق کارآفرینی امید مراجعه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 4دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۰۴۰۰۰۴۶۴، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین