پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
اختتامیه اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین کشور سه‌شنبه آینده با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی و تجلیل از 10 جوان برتر در حوزه کارآفرینی برگزار می شود.
شعار سال: اختتامیه اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین کشور سه‌شنبه آینده با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی و تجلیل از 10 جوان برتر در حوزه کارآفرینی برگزار می شود.

هاشم اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: 190 نفر از جوانان کارآفرین کشور در این همایش ثبت نام کردند که پس از داوری اولیه 80 نفر برای حضور در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی که 23 و 24 اردیبهشت در مجتمع فرهنگیان منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت .
وی افزود : در مراسم اختتامیه این همایش ملی از 10 نفر از جوانان برتر کارآفرین کشور و با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی سه شنبه 25 اردیبهشت در دهکده سالی انزلی تجلیل خواهند کرد.
 
معاون امور فرهنگی و جوانان گفت: 43 ایده منتخب جوانان در حوزه کارآفرینی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان کل کشور دریافت شده که در این دوره حضور خواهند داشت .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397، کدخبر: 620854 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین