پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
شهردار رشت با تاکید بر ضرورت تجهیز رستوران‌ها با غذاهای محلی یادآور شد : باید یک سناریو با بازی همه شهروندان نوشته شود و زمانی شهروندان در این سناریو نقش خود را به درستی ایفا خواهند کرد که ذینفع باشند.

شعار سالشهردار رشت بیان کرد: برای شهر رشت باید امتیازهایی ایجاد و فضاهایی تولید شود.

وی داشتن روستاهای توانمند، وجود منطقه آزاد انزلی و امتیازهای آن در شهر رشت یادآور شد: شهر رشت روستاهایی توانمنددارد که می‌توان با معرفی آنها ضمن معرفی فرهنگ، آداب و رسوم و جذب توریست و گرفتن ورودی، همچون کشورهای پیشرو در زمینه گردشگری از تخریب این روستاها توسط گردشگران جلوگیری کرد .

مسعود نصرتی با تاکید برضرورت تجهیز رستوران‌ها با غذاهای محلی یادآور شد : باید یک سناریو با بازی همه شهروندان نوشته شود و زمانی شهروندان در این سناریو نقش خود را به درستی ایفا خواهند کرد که ذینفع باشند.

شهردار رشت گفت: کشورهای موفق در گردشگری بالاترین اشتغالزایی و تولید منابع ناخالص ملی را دارند .

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه محیط زیست شهرهای جاده ابریشم در رشت گفت: ۳۳۰ شهر خارج ایران را در این دبیرخانه راه خواهند یافت البته به شرطی که مشکل ترافیک,پارکینک زباله و... در این شهر حل شود.

نصرتی دستگاههای متولی مثل گردشگری و شهرداری ها را ناظر حوزه گردشگری خواند وگفت: شهر رشت استعداد بی نظیری دارد اما به شرطیذینفعان چون قطعات پازل به خوبی در کنار هم قرار گیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:552125، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین