پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
سرپرست فرمانداری رشت گفت: شهرستان رشت سومین شهر گردش‌پذیر کشور بوده و با ۲۳ کیلومتر نوار ساحلی سالیانه ۱۷ میلیون گردشگر دارد.

شعارسال: سرپرست فرمانداری رشت گفت: شهرستان رشت سومین شهر گردش‌پذیر کشور بوده و با ۲۳ کیلومتر نوار ساحلی سالیانه ۱۷ میلیون گردشگر دارد.

سیدمحمد احمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: اعتماد و رضایتمندی مردم بازخورد عملکرد مدیران است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه اداره امور در هر واحد جغرافیایی با شرایط و شاخص‌های خاص بدون داشتن برنامه‌های کوتاه‌ مدت و میان‌ مدت امکان‌پذیر نیست افزود: شهرستان رشت با توجه به شرایط ویژه نیازمند برنامه‌‌های اجرایی مدون برای رسیدن به توسعه است.

وی شهرستان رشت را به‌عنوان بزرگترین شهرستان شمال کشور عنوان کرد و با تاکید بر اینکه این شهرستان با مساحت هزار و 427 کیلومتر مربع 6 بخش، 7 شهر، 18 دهستان و 292 روستا دارد گفت: شهرستان رشت 10 درصد از خاک استان گیلان را به خود اختصاص داده است.

احمدی جمعیت شهرستان رشت را 956 هزار نفر دانست و با اشاره به اینکه 76 درصد جمعیت این شهرستان در شهر و 24 درصد در روستا ساکن هستند خاطرنشان کرد: 38 درصد جمعیت استان گیلان در شهرستان رشت ساکن هستند.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه شهرستان رشت سومین شهر گردش‌پذیر کشور بوده و با 23 کیلومتر نوار ساحلی سالیانه 17 میلیون گردشگر دارد گفت: برنامه‌های مدون با رویکرد توسعه همه‌جانبه در دستور کار فرمانداری رشت قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه برنامه‌های گسترده‌ای با افق 5 ساله و برشی یک ساله برای شهرستان رشت برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: برنامه‌های قابل اجرا در راستای رسیدن به توسعه‌ پایدار در شهرستان رشت دنبال ‌می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی امور شهرستان رشت در کارگروهی 48گانه پرداخته و بررسی می‌شود بیان کرد: تلاش است تا شهرستان رشت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و داشته‌ها در راستای رفع مشکلات مردم استوار عمل کند.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه ترجیح منافع مردم بر منافع حزب، گروه و جناحی خاص همواره در اولویت است خاطرنشان کرد: در برنامه‌های مدون و اهداف فرمانداری شهرستان رشت هیچ منفعتی فراتر از منفعت مردم نیست.

احمدی با اشاره به اینکه به‌طور عاجزانه از تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان رشت در راستای پیش‌برد اهداف استمداد می‌طلبم بیان کرد: تقویت اعتماد عمومی مهم‌ترین اصل در حقوق شهروندی بوده و راهکار تقویت اعتماد عمومی باید در جامعه افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه امروز بیش از پیش به تقویت اعتماد عمومی نیازمند است بیان کرد: ارتقاء و تعجیل در اصلاح شاخص‌های برخورداری در شهرستان رشت در دستور کار است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه اصلاح و ارتقاء شاخص‌های برخورداری و زیرساخت‌های شهرستان رشت نیازمند توجه است افزود: اجرای برنامه‌های اقتصادی در راستای اشتغال و مشاغل خرد خانگی از محور‌های ایجاد اشتغال در کوتاه‌مدت است.

احمدی توجه به ستاد رفع موانع تولید در شهرستان رشت را گسترده عنوان کرد و با بیان اینکه برگزاری جلسات این ستاد به‌صورت منظم پیگیری می‌شود گفت: رسانه‌ها عملکرد مدیران شهرستان رشت را رصد کنند و مدیران موظف به پاسخگویی هستند.

وی بیگانه بودن با اصحاب رسانه را اقدامی نادرست عنوان کرد و با اشاره به اینکه مبنای رفتار مدیران باید بر اساس قانون و عمل کردن به قانون باشد گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان به‌منظور توسعه و رضایتمندی مردم بهره برد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 1616312، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین