پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۷۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: آمار بیکاری در رشت نگران‌کننده است و رفع این معضل نیازمند همراهی همه مسئولین است.

شعار سالسید امیرحسین علوی صبح امروزدر جمع خبرنگارانبا اشاره به معضل بیکاری و عواقب آن اظهار کرد: باید بکوشیم زمینه‌های اشتغال و کسب‌وکار برای جوانان رشت فراهم شود.

وی گفت: جوانان رشتی از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار هستند اما متأسفانه آمار بیکاری در رشت نگران‌کننده بوده و این مسئله موجب نگرانی جوانان و خانواده‌های آن‌ها شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشتبیان اینکه شورای اسلامی در خصوص ایجاد اشتغال وظیفه‌ای ندارد تصریح کرد: ایجاد اشتغال از اهداف تعیین‌شده برای شوراها نیست اما با توجه به تعهدات اخلاقی که نسبت به جوانان پرشور این شهرداریم طرحی اقتصادی به صحن شورا ارائه نموده‌ایم که به‌زودی در صحن شورا بررسی خواهد شد.

علوی بیان کرد: اجرای این طرح در ایجاد زمینه‌های اشتغال جوانان مؤثر است و امیدوارم با تحقق آن تا حدودی این مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به مبحث گردشگری و نقش آن در ایجاد فضای کسب‌وکار گفت: در ابتدای فعالیت شورای پنجم با کمک برخی سمن‌ها طرح پیوستن رشت با تالاب عینک به جمع تالاب شهرها را ارائه نمودم و با تحقق این مهم و رونق سرمایه‌گذاری زمینه‌های کسب‌وکار در حاشیه عینک قوت بیشتری خواهد گرفت.

علوی بیان کرد: با پیوستن شهر رشت به جمع تالاب شهرها حضور گردشگران علاقه‌مند به این مقوله به‌طور چشمگیری افزایش خواهد یافت و باید از این عنوان در راستای ایجاد اشتغال جوانان رشت نهایت استفاده را ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌ها در رشت افزود: تکمیل رینگ‌های درون‌شهری، احداث پارکینگ، تقویت حمل‌ونقل عمومی و توجه به زیرساخت‌های گردشگری ‌ازجمله بوم گردی و بهره‌گیری از میراث فیزیکی و معنوی و طبیعی شهری مباحثی است که رشت به آن نیازمند است.

وی بیان کرد: عناوین مطرح‌شده از مؤلفه‌های جذب گردشگر است و باید در بودجه ۹۷ شهرداری رشت به آن توجه شود.

علوی خواستار توجه نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب اعتبارات ملی شد و بیان کرد: زمان بررسی لایحه بودجه ۹۷ کشور فرارسیدهاست و امیدوارم نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب اعتبارات ملی به‌منظور رفع مشکل رودخانه‌های رشت و سراوان اقدام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 4دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۰۴۰۰۰۴۸۶، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین