پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله با ابراز گلایه از مسئولان علوم پزشکی گیلان به دلیل تحقق نیافتن وعده‌ها، گفت: شهر گردشگری چاف و چمخاله از داشتن درمانگاه و داروخانه محروم است.

شعار سال: مهران مهراب‌پور با انتقاد از قول‌ها تحقق نیافته شده مسئولان استانی و شهرستانی در شهر چاف و چمخاله، اظهار کرد: وعده‌های بدون تحقق مسئولان شهرستان و استان مردم چاف و چمخاله را با مشکل جدی مواجه کرده‌است.

وی افزود: دو سال پیش زمینی به متراژ یک‌هزار و ۳۰۰ متر در بهترین نقطه چاف و چمخاله برای احداث یک مرکز درمان‌بستر به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شد تا درمانگاهی برای شهروندان فهیم این منطقه احداث شود اما عملاً اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله افزود: شهر چاف و چمخاله در چند سال اخیر شهر شده اما از داشتن یک درمانگاه و داروخانه نیز محروم است و مردم برای درمان خود به شهر لنگرود می‌روند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان علوم‌پزشکی گیلان در بازدیدهای خود تنها به مردم وعده و عید می‌دهند، خاطرنشان کرد: جای تاسف است که با مردم فهیم و پرتلاش این منطقه که با محرومیت جدی روبرو هستند اینگونه رفتار شود.

مهراب‌پور گفت: برای خانه بهداشتی که با کمک‌های شهرداری و مردمی در حال بازسازی است درخواست چند پزشک کرده‌ایم که تاکنون هیچ ترتیب اثری داده نشده است.

*حال رودخانه چاف و چمخاله خوب نیست / ورود فاضلاب‌های خانگی به رودخانه

وی رودخانه معروف چاف و چمخاله را بسیار با ارزش توصیف کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های چاف و چمخاله در چند سال اخیر میزبان برگزاری مسابقات بزرگ قایقرانی بود و به دلیل عدم لایروبی و فاضلاب حال مناسبی ندارد و هر روز شاهد ورود فاضلاب و پسماند خانگی متعدد به این رودخانه هستیم که نهایتا وارد دریا می‌شود.

این مسئول متذکر شد: برای خدمت صادقانه به مردم باید آستین بالا بزنیم و با تمام تلاش و امکانات موجود به فکر مردم باشیم نه اینکه در جلسات و بازدیدهای تشریفاتی به قول و وعده‌های توخالی بسنده کنیم.

وی با تصریح بر اینکه چرا شهری که سالانه پذیرای مسافران و گردشگران بی‌شماری است باید از نبود یک درمانگاه و داروخانه رنج ببرد، خاطرنشان کرد: با این اوصاف چگونه می‌توانیم درباره بهداشت و سلامت جامعه و جذب گردشگر سخن بگوییم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی لنگر خبر، تاریخ انتشار 25 شهریور 1394، کد مطلب: 352227: www. langarnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین