پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
حسین چراغی گفت: عملیات لایروبی حوچه های قدیم و جدید بندرانزلی و حوضچه بندر آستارا به میزان یک میلون متر مکعب و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومن پس از انجام مناقصه، برای دو سال به بخش خصوصی و شرکت دریا بندر واگذار شد.
شعار سال: مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به نهایی شدن امضای قرار داد لایروبی بنادر انزلی و آستارا با بخش خصوصی اظهار کرد: این فرایند طی مناقصه عمومی در بین پنج شرکت فعال در این عرصه با حجم یک میلیون متر مکعب انجام شد و شرکت دریا بندر طی مراحل قانونی و حقوقی جهت اجرای این قرارداد برنده مناقصه شد.

حسین چراغی با اشاره به عملیاتی شدن این طرح در حوضچه های قدیم و جدید انزلی و حوضچه بندر آستارا، افزود: از و یژگیهای این قرارداد استفاده از تجهیزات هاپر ساکشن برای اولین بار به همت بخش خصوصی در بنادر شمال کشور است و مدت زمان اجرای این قرار داد دو سال و اعتبار آن بالغ بر پانزده میلیارد تومان است.

وی افزود: تجهیزات مورد استفاده در این قرارداد لایروب هاپر با ظرفیت۱۰۰۰ متر مکعب ، لایروب کاتر با ظرفیت دویست متر مکعب در ساعت، بیل مکانیکی بازو بلند با گراپ شش متر مکعب، بارج شناور و بارج مخزن دار به تعداد هر کدام یک فروند با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب است.

مدیر کل بنادر و دریا نوردی استان گیلان اجرای این قرارداد را راه حلی برای تسهیل تردد شناورهای تجاری به بنادر انزلی و استارا دانست و تصریح کرد: پس از لایروبی، شرایط جهت تردد و پهلو گیری بزرگترین کشتی های تجاری در دریای خزر مهیا می شود.

وی افزود: با توجه به سال تولید و اشتغال، با اجرای این پروژه یک ظرفیت جدید در زمینه ایجاد فرصت های شغلی در صنعت دریایی استان فراهم می شود به صورتی که تعداد ۴۰ نفر اشتغال مستقیم و تعداد ۱۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری افق انزلی، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1396، کد مطلب: ، www.ofogheanzali.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
پروژه نون داریه ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین