پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
محمدحسینی گفت:بازگشایی دو خیابان معلم و امام رضا(ع) در روان سازی بار ترافیکی و توسعه شهر کلاچای موثر است. ...

شعار سال: مهدی محمدحسینی با اشاره به الویت دارترین پروژه های شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای اظهار کرد:بازگشایی دو خیابان بزرگ معلم به سمت نوده و بلوار امام رضا(ع) به سمت پلرود و اتصال آنها به همدیگر می تواند کمک قابل توجهی در روان سازی بار ترافیکی و توسعه شهر نماید.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده تملک و بازگشایی خیابان معلم انجام شده است،افزود:این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای پیشرفت فیزیکی خیابان امام رضا(ع) را حدود ۲۰ درصد اعلام کرد و متذکر شد:امیدواریم با همکاری مالکین زمین هایی که در مسیر اجرای این پروژه قرار دارند کار مالکیت و آزادسازی آنها به زودی انجام شود تا شاهد تکمیل هر چه سریع تر این پروژه باشیم.

وی در خصوص محقق شدن وعده جابجایی بازار هفتگی کلاچای تصریح کرد:در دوره سوم شورا برای حل مشکلات ترافیکی و جلب رضایت ساکنین منطقه، تصمیم بر این شد که بازار هفتگی به زمینی با مساحت هشت هزار مترمربع واقع در انتهای چهل دستگاه منتقل شود بدون اینکه مالکیت زمین مذکور مشخص گردد.

محمدحسینی با اشاره به ادامه اجرای این طرح در دوره چهارم شورا افزود:در مرحله اجرا مشخص شد که سه هزار مترمربع از زمین مورد نظر در تملک کمیته امداد بوده و در توافقی که بعمل آمد قرار شد جهت انتقال بازار هفتگی زمین مورد نظر در اختیار شهرداری قرار گیرد که متاسفانه تاکنون این توافق اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای تصمیم گرفتند که با بسترسازی لازم در ساحل شامل شن ریزی و لوله گذاری، بازار فعلی را آرام آرام از خیابان مفتح به سمت ساحل هدایت نمایند.

این مسئول به لایروبی انهار برای نخستین بار در سطح کلاچای اشاره کرد و گفت:اجرای این پروژه با هدف جلوگیری از سیلاب های فصلی و وارد آمدن خسارت به حاشیه نشینان رودخانه ها انجام گرفته است.

وی اجرای لوله گذاری در نقاط مختلف شهر جهت هدایت آبهای سطحی را از دیگر اقدامات شهرداری و شورای اسلامی خواند و افزود:به عنوان مثال لوله گذاری کوچه قائم با همکاری سازمان آب و فاضلاب که یکی از خواسته های بحق مردم بود پس از چهار سال پیگیری و اجرایی شد.

محمدحسینی نشست با مسئولان ادارات شهرستان بویژه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جهت هم سویی،همدلی و هم فکری برای حل مسایل و مشکلات شهر را از دیگر برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای اعلام کرد و یادآور شد: تلاش ما استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های شهر در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان است که در این زمینه همکاری و حمایت های متقابل مردم و سایر دستگاه های اجرایی جهت عمران و آبادانی بیشتر کلاچای ضروری است.

*رضایی: کلاچای دارای قابلیت های اکوتوریستی فراوان است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در ادامه این گفت و گو با اشاره به بازسازی مجتمع تفریحی نگین شمال برای میزبانی بهتر مسافران و گردشگران اظهار کرد:کلاچای از نظر اکوتوریستی دارای قابلیت های فراوانی است که سالانه میزبان خیل عظیمی از مسافران از اقصی نقاط کشور می باشد.

مجتبی رضایی گردشگری را در کنار توجه به هویت فرهنگی و تاریخی شهرکلاچای از مهم ترین عوامل توسعه پایدار این شهر خواند و افزود:شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای علاوه بر کارهای عمرانی به برگزاری برنامه های ورزشی، فرهنگی و هنری نیز توجه دارد تا از طریق تزریق نشاط به جامعه و ایجاد بستر مناسب برای جذب گردشگر جهت رشد اقتصادی و اشتغال جوانان منطقه، دینی که نسبت به شهروندان دارد ادا نماید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رصد رودسر، تاریخ انتشار 17 آذر 1394، کد مطلب: 9286: www. rasadroudsar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین