پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
یک شهروند گفت: طی قراردادی که در سال 94 با شهرداری بستیم زمینمان را در اختیارشان قرار دادیم اما تاکنون شهرداری هیچ توجهی به درخواست های ما برای دریافت پولمان نکرده است.
شعار سال: عدم پرداخت بدهی شهرداری ماسال به برخی فروشندگان زمین حاشیه میدان شهید فرزانه ماسال موجب اعتراض آنان شده است.

یکی از صاحبان زمین اطراف این میدان گفت: ۲۸ شهریور سال ۹۴ قراردادی با شهرداری ماسال منعقد کردیم که بر اساس آن زمین ما به قیمت کارشناسی شده ۲۵۵ میلیون تومان به شهرداری واگذار شود اما تاکنون موفق به دریافت پول خود از شهرداری نشده ایم.

وی با انتقاد شدید از شهردار ماسال اظهار داشت: در همان نقطه ما به قیمتی بسیار بیشتر از قیمتی که کارشناسان تعیین کرده اند به افراد شخصی زمین فروخته ایم اما برای پیشرفت شهرمان حاضر شدیم این زمین را با مبلغ کارشناسی در اختیار شهرداری قرار دهیم و طبق توافقنامه ای که با هم نوشتیم می بایست هر چه سریعتر نسبت به تسویه حساب اقدام کنند اما اکنون چیزی بیشتر از یک سال و نیم است که به دنبال شهردار و شورا می دویم.

این شهروند با اشاره به وعده وعید های متعدد از سوی شهرداری ماسال خاطر نشان کرد: این خارج از انصاف است که پس از یک سال و نیم هنوز حتی بخشی از پول من را هم نداده اند. دراین مدت بارها برای دریافت لااقل بخشی از پولم مراجعه کرده ام. به مسئولین شهرستانی هم مراجعه کرده و درخواست پادرمیانی کردم. اما هنوز پول من را نداده اند.

وی افزود: حتی آذرماه سال ۹۵ طی متنی مکتوب درخواست دریافت مبلغ را به صورت تقسیطی کردم. اما به این همکاری بنده نیز توجهی نشد. اکنون متعجبم که چطور شهرداری به حقوق اولیه یک شهروند تا به این حد بی توجهی می کند.


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ماسال نیوز، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 48605، www.masalnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین