پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
نوعاً در کشورهای با امکانات رفاهی بالا، شهرداری سرویسهای بهداشتی را با فاصله های کم میسازد به گونه ایکه یک شهروند در صورت احساس نیاز حداکثر در فاصله ی ۵۰۰ قدمی خود به سرویس بهداشتی برسد.

شعارسال : نوعاً در کشورهای با امکانات رفاهی بالا، شهرداری سرویسهای بهداشتی را با فاصله های کم میسازد به گونه ایکه یک شهروند در صورت احساس نیاز حداکثر در فاصله ی ۵۰۰ قدمی خود به سرویس بهداشتی برسد. همچنین سرویسهای بهداشتی باید تمیز و واقعاً بهداشتی باشند نه به اسم بلکه به واقع، بهداشت هم توسط شهروندان و هم با فرهنگ سازی، توسط مسئولان جدّی گرفته شود.

شهرستان بندرانزلی ، یکی از مهمان پذیر ترین شهرهای استان گیلان ، دچار کمبود شدید سرویس های بهداشتی است. به نوعی که به جرات می توان گفت به غیر از چند مسجد ، سرویس بهداشتی خاصی برای شهروندان و گردشگران تعبیه نشده است.

این کمبود بارهای درهر دوره از شورای اسلامی شهر به شهرداران وقت تذکر داده شده ، اما باز هم به نظر می رسد هنوز تصمیم جدی در راستای حل این مشکل بسیار بزرگ گرفته نشده است و شاید بهترین راه حل رفع این مشکل طراحی و ساخت سرویس های بهداشتی همراه باشد !

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اینترنتی "موج شکن" ، تاریخ انتشار دوشنبه 28 دی 1394 ، کد مطلب : 11288 : www.mojshekan.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین