پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
امام جمعه لنگرود گفت: پروژه‌های عمرانی احداث مصلا، کنارگذر شلمان ـ لنگرود و شهرداری به دلیل صادر نکردن مجوز برداشت شن و ماسه به تعطیلی کشانده شده است.

شعار سال: حجت‌الاسلام مهدی صدیق خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: پیروی کامل از قرآن و اهل بیت (ع) در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است.

وی در ادامه به حضور پر شور ملت ایران به‌ویژه مردم لنگرود در یوم‌الله هشتم و نهم دی‌ماه اشاره کرد و افزود: در سال 88، مردم ایران با حضور حماسی خود در صحنه عمل فتنه‌گران در جسارت به ساحت مقدس امام حسین (ع) و ولی فقیه آن را محکوم کردند.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه فتنه‌گران گناهی نابخشودنی مرتکب شدند، تصریح کرد: فتنه‌گران به دلیل بی‌بصیرتی گرفتار آلزایمر شدند ضمن اینکه نام فتنه همیشه در تاریخ زنده است و فراموش نمی‌شود.

صدیق همچنین خواستار صدور پروانه به منظور برداشت شن و ماسه برای اجرای پروژه‌های عمرانی در لنگرود شد و بیان کرد: صادر نکردن پروانه برداشت شن و ماسه موجب به تعطیلی کشانده شدن پروژه‌های مصلا، کنارگذر شلمان ـ لنگرود و شهرداری لنگرود شده است.

وی به وجود مشکلات شهری به دلیل تعطیلی پروژه‌های عمرانی در لنگرود اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مسؤولان در استانداری گیلان به موضوع مذکور توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه لنگرود در پایان با اشاره به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در جلوگیری از شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: 14 کشور برای جلوگیری از شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی رأی موافق دادند و صهیونیست‌ها باید بدانند اگر مردم راه خود را ادامه دهند تا 25 سال آینده دیگر نامی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 10 دی 1395، کد مطلب: 13951010000520:www. gilan. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین