پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه شورا تمام تلاش خود به وظایف نظارتی و حمایتی خود در قبال سازمان‌هایی ازجمله آتش‌نشانی عمل می‌کند گفت: قرارداد خرید نردبان ۵۵ متری مابین شهرداری رشت و شرکت آلمانی منعقدشده است.

شعار سالمحمدحسین واثق کارگرنیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش پرسنل شهرداری رشت اظهار کرد: شورای اسلامی شهر رشت با مصوبات خود سعی دارد وظیفه حمایتی‌اش را به‌درستی انجام دهد و در این راستا آتش‌نشانی رشت ازجمله سازمان‌هایی است که شورا نگاه ویژه‌ای به آن دارد.

وی بابیان اینکه مصوب کردن خرید تجهیزات و امکانات مدرن موردنیاز سازمان آتش‌نشانی رشت نمونه بارز این ادعا می‌باشد افزود: شورای اسلامی شهر رشت با مصوب کردن خرید نردبان ۵۵ متری، ماشین امداد و نجات، نردبان هیدرولیکی و...در راستای وظایف حمایتی خود گام‌های مؤثری برداشته است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انعقاد قرارداد خرید نردبان ۵۵ متری مابین شهرداری رشت و شرکت آلمانی گفت: قرارداد خرید این نردبان به مبلغ پنج میلیارد و 500 میلیون تومان منعقدشده است و خرید این تجهیزات نقش مؤثری در تأمین امنیت نیروهای آتش‌نشانی رشت ایفا می‌کند.

کارگرنیا تصریح کرد: پروسه ساخت این تجهیزات توسط شرکت المانی ۱۶ ماه تخمین زده شده است و قرار است مبلغ اولیه این قرارداد توسط بانک شهر به‌حساب شرکت آلمانی واریز و پس از آن عملیات ساخت تجهیزات آغاز شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 13 خرداد 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۳۱۳۰۰۱۱۸۱ ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
یعنی ما توان تولید نردبان داخلی را نداریم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین