پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت گفت: سازمان مالیات و دارایی ۵۷ میلیارد تومان برای شهرداری رشت اعلام بدهی کرد.

شعار سال: محمود باقری خطیبانی در صحن شورا با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: من همواره بر این امر معتقدم و بارها برای آن هزینه داده‌ام.

وی افزود: ما همه مشکلات موجود در شهر را می‌دانیم و گاهی سکوت می‌کنیم و عدم نظارت‌ها و عدم پیگیری‌ها را پشت گوش می‌اندازیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه شهردار رشت تاکنون بیش از 1400 حکم زد و اگر این‌گونه پیش رویم به نیروهای حجمی برای جابه‌جایی مدیریت‌ها می‌رسیم، گفت: باید آسایش و آرامش به شهرداری برگردد.

باقری خطیبانی خاطرنشان کرد: مشکلات گذشته هم به ما ربط دارد و نگوییم برای دوره قبل است، امروز برای نمونه می‌گویم پل رشتیان از اوایل شورای چهارم شروع شد ولی هنوز ناتمام است.

وی گفت: سازمان مالیات و دارایی 57 میلیارد تومان برای شهرداری رشت اعلام بدهی کرد و اگر حرکتی نشود این بدهی‌ها انباشته می‌شود و در آینده می‌گویند این هدیه شورای چهارم است که به ما رسید.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت افزود: اینگونه پیش رفتن زیبنده شهر ما نیست شورای چهارم از نخبگان و تحصیل کرده‌ها تشکیل شد و باید با همدلی به فکر رفع مشکلات باشیم.

*بیش از 50 پروژه عمرانی در سطح شهر رشت در حال انجام است

سید رضا موسوی روزان عصر امروز در جلسه شورای شهر رشت، با اشاره به ایام الله دهه فجر و تبریک این ایام اظهار داشت: 37 سال پیش ملت ایران به رهبری امام راحل(ره) انقلاب بزرگی را در کره خاکی ایجاد کردند که قرن‌ها بشریت چنین اتفاق بزرگی را ندیده بود.

عضو شورای شهر رشت، افزود: باید به چنین مردم انقلابی تا همیشه تاریخ افتخار کرد و به رهبری بزرگ چون امام راحل(ره) و رهبر فرزانه‌ای که امروز خالصانه راه امام را دنبال می‌کند، افتخار کرد.

وی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه امسال تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ این کشور رقم می‌زند.

موسوی روزان با اشاره به نزدیک بودن نوروز تصریح کرد: باید در روند اجرای پروژه‌ها سرعت ایجاد شود بیش از 50 پروژه عمرانی در سطح شهر رشت در حال انجام است.

وی با اشاره به ساختمان شهرداری رشت در میدان گیل، پروژه پیاده راه، 24 پل عابر پیاده مکانیزه،گفت: اتمام این پروژه‌ها نیاز به انسجام و همدلی همه اعضا دارد.

عضو شورای شهر رشت، گفت: شهر رشت باید برای مسافران و گردشگرانی که راهی گیلان می‌شوند آماده شود و خواسته خود را برای فعال کردن پارک قدس اعلام می‌کنم اگر چه می‌دانم کار به انجام رسیده و منتظر مناقصه و شرکتی که شهربازی را راه‌اندازی کنند، هستند اما باید دقت شود چیزی به عید و بهار نمانده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیلان نوین، تاریخ انتشار -، کد مطلب: -: wwwgilanenovin.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین