پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۴۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
شهردار منتخب رشت بر لزوم نگاه فرهنگي ويژه به شهدا، ايثارگران و فرزندان شاهد تاکيد کرد و گفت: نقش امور ايثارگران و شهدا نبايد فقط براي امورات جامعه استفاده شود .

شعار سالمسعود نصرتي در ديدار با مسئول امور ايثارگران شهرداي رشت با انتقاد از نقاط ضعفي که براي رسيدگي به امورات ايثارگران و فرزندان شاهد وجود دارد خاطرنشان کرد: اين ضعف ها بايد برطرف شوند به گونه اي که جامعه تاثيرگذاري حضور اين فرزندان را احساس کنند.

شهردار منتخب رشت خاطر نشان کرد: نبايد منتطراقدامات شهرهاي بزرگتر باشيم و در اين‌مورد لازم است روشنگري ها به ويژه براي نسل جديد صورت گيرد و رسانه در اين مهم نقش موثري دارد اما در بسياري از موارد ضعيف عمل شده است.
نصرتي تفکيک وظايف و انتخاب جنسيت بربرخي پست ها را 2 موضوع تاثيرگذار در عملکرد ادارات دانست و تصريح کرد: بايد نگاه فرهنگي ويژه اي به شهدا، ايثارگران و فرزندان شاهد داشته باشيم.
وي با اشاره به فرارسيدن ماه محرم و تدارک برنامه هاي مربوط به اين ايام بيان داشت: بهتر است که همايش هاي مذهبي بصورت خودجوش و مردمي انجام شود و ادارات بايد کمک کننده و تسهيل کننده روند اجراي برنامه ها باشند.
شهردار رشت گفت: مراسم دهه اول محرم بايد به شکل متفاوت تري نسبت به سال هاي قبل بر گزار شود و ايثارگران و فرزندان شاهد بايد در اين زمينه ورود کرده و حضوري متفاوت تر و پررنگ تر از گذشته داشته باشند.
نصرتي باتاکيد بر اينکه فرزندان شاهد بايد بيشتر در اجتماع حاضر شوند افزود: بهتر است اين افراد براي حوزه داخلي شهر در زمينه ايثار ايده بياورند و شهرداري نيز از اين ايده ها استقبال مي کند . وي تلاش هاي صورت گرفته در حوزه مديريت شهري را کافي ندانست و بيان داشت: حق شهروندان رشتي بيشتر از اين اقدامات است و تلاش هاي فراواني در اين زمينه بايد صورت گيرد.
مسئول امور ايثارگران شهرداري رشت نيز در اين نشست ضمن تشريح اهداف و برنامه هاي ويژه ايام محرم اظهار داشت: رشت پس از تهران نخستين شهري است که دستورالعمل چگونگي عملکرد مربوط به مراسمات اربعين رابه نحو مطلوب انجام مي دهد.
امير تروميده گفت: طرح اربعين در امسال بعنوان طرح نائب الشهدا به طور گسترده در استان دنبال مي شود. وي افزود: قرار است در اين طرح هرفرد نيابت از يک شهيد را به عهده داشته باشد . وي که مسئول کارگروه شاهد کميته فرهنگي آموزشي ستاد اربعين گيلان نيز است خاطر نشان کرد: ما فرزندان شهدا قول مي دهيم که به کمک شهردار بياييم تا رشت به آباداني بيشتري دست يابد.  

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار 24 شهریور 96، کدمطلب:20170915021638413، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین