پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی از سرکشی خانواده شهدا٬ آزادگان و جانبازان در قالب طرح سپاس خبرداد و گفت: این برنامه در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

شعار سال: محمد تقی عزیزی در تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خراسان شمالی 2596 شهید تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده و اخیرا نیز 5 شهید والا مقام در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حرم اهل بیت‌اطهار(ع) در سوریه به خیل شهدای این استان اضافه شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی رزمندگان جاوید الاثر به‌عنوان شهید تلقی شده و بصورت نمادین تشییع شدند٬ لذا در استان جاویدالاثر نداریم و خانواده شهدای جاوید الاثر نیز از تمامی خدمات مادی و معنوی که به خانواده‌های شاهد تعلق می‌گیرد٬ برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی تصریح کرد: سرکشی از والدین معظم شهدا، همسران شاهد، آزادگان سرافراز وکل جانبازان بالای 25درصد بر حسب نوبت و نیز احراز شرایط و داشتن مشکلات از سوی همکاران اداره‌کل بنیاد شهید و امورایثارگران و واحدهای تابعه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به همکاری بنیاد شهید و ثبت احوال در بروز رسانی اطلاعات خانواده معظم شهدا بیان داشت: با توجه به ارتباط سیستم بنیاد شهید با سازمان ثبت احوال، گزارش ماهیانه وضعیت فوتی‌های خانواده معظم شهدا به ستاد مرکز جهت اعمال تغییرات حقوقی٬ انجام سرکشی‌های دائمی در قالب طرح سپاس ،اطلاع رسانی خود خانواده ها ارسال می‌شود که این موضوع باعث به‌روز شدن اطلاعات و آمار دقیق این اداره‌ کل شده است.

عزیزی در پایان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده بنیادشهید به‌مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: سرکشی از خانواده شهداو آزادگان و جانبازان در قالب طرح سپاس، ایجاد غرفهایثار و شهادت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس، نصب تصاویر شهدا در سطح استان و برگزاری یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس٬ از برنامه‌های محوری بنیاد شهید در این هفته است.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر، سخنرانی جانبازان و خاطره گویی در سطح مساجد، حضور پیام آوران ایثار در سطح مدارس و عیادت از جانبازانی که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌مناسبت هفته دفاع مقدس است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 27 شهریور 96، کدمطلب:1521815، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین