پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از برگزاری یادواره شهدای اهل سنت شمال کشور به میزبانی گنبدکاووس در هفته نخست اسفندماه خبر داد.

شعار سالعبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یادواره شهدای اهل سنت شمال کشور به میزبانی گنبدکاووس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران در کشور ما اسوه‌های فداکاری، عشق به میهن و انقلاب هستند، اظهار کرد: حضور بیش از 568 شهید اهل تسنن در استان گلستان نشان می‌دهد که برای دفاع از اسلام، انقلاب و میهن عزیزمان مذهب و قومیت هیچ تاثیری نداشته و همه ملت با وحدت و یکپارچگی در برابر بدخواهان این انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مراسم یادواره شهدای اهل سنت شمال کشور در هفته ابتدایی اسفندماه سال جاری در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم در تالار همایش‌های موسسه آموزش عالی شمس گنبدکاووس و با حضور اقشار مختلف به ویژه خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران از سه استان گلستان، مازندران و گیلان برگزار خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز در این مراسم سخنرانی خواهند کرد، ادامه داد: یکی از علمای اهل تسنن، امام جمعه گنبدکاووس و یک سخنران کشوری نیز در جمع سخنرانان این مراسم خواهند بود.

کریمی با اشاره به اینکه مسابقات فرهنگی، سرود آئینی و حماسی و اجرای دکلمه توسط فرزندان شهدا از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم است، تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدای اهل تسنن شمال کشور به میزبانی شهرستان گنبدکاووس یک فرصت بزرگ برای این شهرستان است.

وی با بیان اینکه دو فرصت بزرگ گنبدکاووس که به وسیله این میزبانی برای شهرستان فراهم می‌شود یکی اثبات چندباره توانمندی‌های این شهرستان در برگزاری مراسمات ملی و استانی برای چندمین بار است، خاطرنشان کرد: فرصت بزرگ دیگری که نصیب مردم گنبدکاووس خواهد شد تبلور دوباره وحدت و برادری مردمان شیعه و سنی گنبدکاووس با محوریت شهدای گرانقدراست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در دوسال گذشته چندین برنامه ملی و استانی بزرگ از جمله کنگره رزمندگان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اجلاسیه نماز با مهمانان متعدد کشوری در شهرستان گنبدکاووس برگزار کرده‌ایم، گفت: ما گنبدی‌ها ثابت کرده‌ایم یا در حوزه اجرای کاری وارد نمی‌شویم و یا اگر وارد شدیم با تمام قوا بری انجام به بهترین شکل ممکن اقدام خواهیم کرد.

کریمی بر لزوم همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و غیردولتی از جمله سمن‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای اهل تسنن شمال کشور در گنبدکاووس تاکید کرد و افزود: امیدواریم بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و انقلاب بتوانیم با وحدت و انسجامی مثال‌زدنی دین خود را به شهدای عزیز ادا کرده و خدمتگزاران خوبی به مردم و خانواده این عزیزان باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 26بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۶۰۰۰۳۵۹، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
چه کار قشنگی
با این برنامه ها وحدت شیعه و سنی خیلی بیشتر میشه
کاش شیعیان هم تو این یادواره حضور موثر داشته باشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین