پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
سردار عروج با اشاره به اینکه حضور مدافعان حرم در منطقه باعث تضعیف داعش شده‌است، گفت: نابودی این گروهک تروریستی را به‌زودی جشن می‌گیریم.

شعار سالسردار خسرو عروج شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان فردیس، گفت: پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت باید فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنند تا دستاوردهای بزرگ این حماسه ماندگار در ذهن جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

وی گفت: مسیر انقلاب اسلامی مفاهیم دوران دفاع مقدس را به‌درستی برای اقشار مختلف مردم تبیین می‌کند و حماسه دفاع مقدس را باید با حفظ امانت‌داری به‌درستی بیان کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت شهدای هشت سال دفاع مقدس را به نوجوانان و جوانان آموزش دهیم.

سردار عروج هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین دستاوردها و ایثار و فداکاری رزمندگان دانست و افزود: بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس نباید محدود به یک هفته باشد بلکه باید در تمام ایام سال مصادیق بارز دفاع مقدس در جامعه بیان شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه به تشریح نقشه دشمن بعثی برای تصرف استان خوزستان پرداخت و گفت: طبق اسناد موجود آنچه باعث شد تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد رهبری ولایت‌فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ۳۶ کشور در هشت سال دفاع مقدس به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از صدام حمایت می‌کردند،افزود: آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام شد، ایستادگی آن‌ها مقابل ظلم و پیروی از قیام امام حسین (ع) بود.

سردار عروج با اشاره به اینکه منشأ رشادت‌های رزمندگان اسلام نهضت امام حسین (ع) بوده است، گفت: رزمندگان اسلام با پیروی از راه امام حسین (ع) در جبهه‌های نبرد با دشمن افتخارآفرینی کردند و موجب اقتدار ایران اسلام شدند.

وی تاکید کرد:مدافعان حرم پیرو راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند و با قدم گذاشتن درراه شهدا و دفاع از جبهه مقاومت باعث تضعیف داعش در منطقه شده‌اند و به‌زودی نابودی این گروهک ساخته‌شده به دست دشمنان اسلام را جشن خواهیم گرفت.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه نقش روحانیون در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور این قشر در جنگ تحمیلی و شهادت آن‌ها رسالت کار روحانیون را تائید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم مانند رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع می‌کنند، گفت: مدافعان حرم در آن‌سوی مرزها به دفاع از کشور می‌پردازند و موجب تثبیت شدن امنیت کشور می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب: 289858 ، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین