پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰
استاندار گلستان با اشاره به اینکه وحدت و همدلی ثمره خون شهداست، گفت: پیام مراسم نکوداشت شهدا تقویت وحدت و وفاق اجتماعی است.

شعار سال: سیدمناف هاشمی بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات در حاشیه مراسم نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور در گنبدکاووس با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سوگواری بانوی دوعالم حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: جا دارد حادثه غم‌انگیز و اندوه‌بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج و جان باختن ده‌ها نفر از هموطنان عزیزمان را نیز به همه ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کنم.

وی با بیان اینکه از حضور در جمع مردم، علما و مسوولان شیعه و سنی استان گلستان و به ویژه خانواده‌های معظم و معزز شهدا هستم صمیمانه ابراز خوشحالی و شعف می‌کنم، افزود: این وفاق اجتماعی، وحدت اسلامی و همدلی که در میان مردم منطقه ما به برکت انقلاب اسلامی حاکم شده است همه ما مسوولان و خادمان به مردم را دلگرم می‌کند.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه عزت و سربلندی همه مردم، مسوولان و کارگزاران نظام حاصل و ثمره خون شهدای بزرگوار است، خاطرنشان کرد: ما در فرهنگ اسلامی و دینی خود شهادت را یک افتخار بسی بزرگ می‌دانیم که توفیق دست‌یابی به آن نصیب هر کسی نخواهد شد.

هاشمی یکی از بهترین و بالاترین ثمرات خون شهیدان را همین تحقق وحدت اسلامی میان اقوام و مذاهب در کشور دانست و گفت: پیام بزرگ برگزاری چنین همایش‌ها و نکوداشت‌هایی نیز ضرورت تلاش همگان برای تداوم وحدت و وفاق اجتماعی و ادامه راه شهدای عزیز است.

وی با تاکید بر عدم نیازمندی شهدا به یاد کردن و برگزاری مراسمات یادواره و نکوداشت، تصریح کرد: به واقع این ما هستیم که نیازمند یادآوری نام و خاطره شهدا هستیم تا دل‌های زنگار گرفته خود را جلا دهیم و با یادآوری و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه جهادی و خدمت را در خود تقویت کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم نکوداشت شهدای اهل تسنن شمال کشور بسیار خوب صورت گرفت، ادامه داد: از همه دست اندرکاران و تلاشگرانی که برای برگزاری این مراسم کوشش کرده و متقبل زحماتی شده‌اند به ویژه میزبانان گنبدی این مراسم صمیمانه تقدیر می‌کنم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 3اسفند 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۲۰۳۰۰۰۷۴۹، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
حیف که اون شهدا رفتن و امروز یک سری مسئول در برخی پست ها قرار گرفته اند که باعث تفرقه و....میشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین