پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ملت ایران ردپای دشمن در آشوب‎ها، آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمله به اماکن مذهبی را دیده است به همین خاطر در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‎تر از سال‎های گذشته شرکت می‎کنند.

شعار سالحجتالاسلام نورالله ولینژاد ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که به همراه تجلیل از خادمان 28 صفر و اعضای سابق شورای هیئتهای مذهبی استان گلستان در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ریشه در مسجد، هیئتهای مذهبی و پایگاههای قرآنی دارد امام خمینی (ره) انقلاباش را از مسجد اعظم فیضیه آغاز کرد و در این مسجد فریاد دفاع از اسلام آغاز شد.

وی با بیان اینکه مولفه انقلاب اسلامی دفاع و صیانت از دین است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی پشتوانهای به نام عاشورا دارد 22 بهمن امسال قطعا باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و مردم به دلیل اینکه توطئههای دشمن را دیدند پرخروش‌تر از گذشته وارد صحنه خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: ملت ایران ردپای دشمن در آشوبها، آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمله به اماکن مذهبی را دیده است به همین خاطر در راهپیمایی 22 بهمن باشکوهتر از سالهای گذشته شرکت میکنند، این سابقه و اراده ملت انقلابی است که برای تجدید عهد و پیمان با امام و مقام معظم رهبری و شهدا همواره پا در رکاب و گوش به فرمان ولایت است.

ولینژاد از تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی به عنوان تاثیر گذاران اجتماعی نام برد و ابراز کرد: جامعه به شدت با آسیبهای اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند یکی از موثرترین راههای مقابله و مبارزه و کاهش آسیبهای اجتماعی فعالیت تشکل‌های دینی و مردمی است.

وی با بیان اینکه به خاطر آسیبهای اجتماعی نگرانی داریم، گفت: باید مراکز قرآنی، انجمنهای اسلامی، روحانیون، قاریان قرآن و پایگاه‌های بسیج بیشتر فعال شوند باید لایه های درونی، مذهبی و دینی تقویت شوند و نیاز به پشتیبانی و حمایت بیشتری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: دیدار مداحان کشور با مقام معظم رهبری هر ساله انجام میگیرد، هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی و مبلغان انتظار دارند که دیدار آنها نیز با مقام معظم رهبری شکل بگیرد که قطعاً کارآمدی در جامعه ارتقاء خواهد یافت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 19بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۱۹۰۰۱۲۰۸، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
قطعا مردم پشتیبان نظامند....مردم خودشون صاحب این انقلابند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین