پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۲۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: "گرانی" و "بیکاری"‌ هرگز مانع حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمی‌شود.

شعار سال: امیر خجسته اظهار داشت: مردم ایران اسلامی مردمی هوشیار و زمان‌شناس هستند، حرف های زیادی دارند، از مشکلات اقتصادی، اشتغال و بیکاری گلایه دارند اما هیچ‌گاه این مسائل موجب نمی‌شوند که حضورشان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن کمرنگ شود.

وی تصریح کرد: مردم ما برای پیروزی انقلاب خون خود را هدیه دادند و جان شیرینشان را فدا کردند بنابراین شک ندارم که در روز 22 بهمن امسال موج خروشانی از مردم در خیابان‌ها به راه می‌افتد و امید استکبارگران و دشمنان جمهوری اسلامی ایران ناامید می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مردم به عملکرد ما و برخی مسئولان که با تفکر جهادی کار انجام نمی‌دهند، اعتراض دارند و نسبت به گرانی و وضعیت بیکاری گلایه‌مندند اما هرگز این گلایه‌ها مانع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نخواهد شد.

خجسته با بیان اینکه مردم ما به نظام و امام (ره) اعتقاد دارند، اظهار داشت: با توجه به فتنه‌های دشمن و توطئه‌هایی که اخیرا دشمن برای ملت ایران ایجاد کرده است، امسال مردم متفاوت‌تر از هر سال و با شور بیشتری در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد تا سیلی محکمی به دشمنان نظام بزنند.

وی با بیان اینکه امنیتی که بر کشورمان حاکم است بزرگترین سرمایه ماست، ابراز کرد: مردم ما متوجه این سرمایه بزرگ هستند و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن در عمل نیز نشان می‌دهند که قدردان نظام و امنیت کشور هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به گلایه‌های مردم از مسئولان اشاره کرد و گفت: ما نماینده مردم هستیم بنابراین از مسئولانی که جهادی کاری نمی‌کنند، جلوی قاچاق کالا را نمی‌گیرند و بی‌روحیه هستند می‌خواهیم که کار خود را رها کنند و تعیین تکلیفشان خواهیم کرد.

خجسته تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهیم تا مقابل قاچاق کالا بایستند تا با این اقدام به ایجاد اشتغال برای جوانان و افزایش تولید داخلی کمک کنند.

وی گفت: مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، همه مسئولان بی‌روحیه را تعیین تکلیف می‌کنند و فرمایشات مقام معظم رهبری را عملا نشان می‌دهند. مردم می گویند ما با خون خود انقلاب کردیم و تا خون در رگ هایمان جاری است پای آن ایستاده‌ایم بنابراین مسئولانی که نمی‌توانند جلوی فساد را بگیرند باید کنار بروند.

نماینده مردم همدان و فامنین به ضرورت حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و ابراز کرد: اینک نوبت جوانان نسل دوم و سوم انقلاب است که به صحنه آیند و نقش آفرینی کنند. جوانان حق طلب و مطالبه‌گر هستند بنابراین مسئولان باید جوابگوی این قشر از جامعه باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از

خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 19

بهمن 96، کدمطلب:1651388، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خجسته
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
مردم فرق مدیر جهادی و مدیری که برا مردم کار نمیکنه رو خوب میفهمن...اونا با مدیرای بی لیاقت مشکل دارن نه با نظام
ا.ف75
ناشناس
Romania
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
خب این یعنی هرچی بیشتر بخوایم می تونیم مردمو اذیت کنیم و اونام هیچی نمی تونن بگن
ن.ف83
ناشناس
Romania
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
خب این یعنی هرچی بیشتر بخوایم می تونیم مردمو اذیت کنیم و اونام هیچی نمی تونن بگن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
دوست خوب من ما برای پول و منفعت قیام نکردیم
ما برای برپایی حکومت اسلامی ناب محمدی قیام کردیم و پای اعتقادات خودمون هستیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین