پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: دستورات هوشیاری و مراقبتی، تدابیر و تمهیدات حفاظتی، اطلاعاتی و عملیاتی لازم برای پیشگیری از هرگونه تحرک ضدامنیتی و... صادر شده است.

شعارسال:سخنگوی نیروی انتظامی گفت: دستورات هوشیاری و مراقبتی، تدابیر و تمهیدات حفاظتی، اطلاعاتی و عملیاتی لازم برای پیشگیری از هرگونه تحرک ضدامنیتی و... صادر شده است.

سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با اشاره به ایام الله دهه فجر تاکید کرد: همچون 39 سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب می‌گذرد پلیس نیز علاوه بر تامین حداکثری امنیت این ایام، همچون سایر شهروندان عزیزمان در راهپیمایی گسترده و مردمی 22 بهمن شرکت خواهد کرد.

سردار منتظرالمهدی با یادآوری این مطلب که همواره برخی از دشمنان و کج‌اندیشان به دنبال زدن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دستورات هوشیاری و مراقبتی، تدابیر و تمهیدات حفاظتی، اطلاعاتی و عملیاتی لازم برای پیشگیری از هرگونه تحرک ضد امنیتی و... صادر شده است.

سخنگوی ناجا خاطر نشان کرد: نسبت به همکاری و هماهنگی با ستاد برگزاری دهه مبارک فجر و سایر سازمان‌ها همچون ارتش ،سپاه و بسیج برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم دهه مبارک فجر اقدامات لازم صورت گرفته است.

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد: مسئولیت برگزاری مراسم در 9 استان تهران، ایلام، یاسوج، بندرعباس، سنندج، بجنورد، بوشهر، اردبیل و کرج برعهده نیروی انتظامی است که ان‌شالله به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجلیل از خانواده معظم شهداء و حضور در گلزار شهدای استان و شهرستان های تابعه در ساعت 14:00 تاریخ 19 بهمن‌ماه 96 توسط نیروی انتظامی و همچنین ایجاد غرفه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با همکاری و هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر استان از جمله برخی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در این ایام است.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار،تاریخ انتشار16بهمن 96،کدخبر: 13961116001004 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
واقعا تو بخش حفظ امنیت تو ایران مشکل اونجنانی نداریم برعکس تو کشورای دیگه خاورمیانه افراد به راحتی تو هر اجتماع کوچیکی یا بزرگی میتونن بی نظمی ایجاد کنن
ا.ف75
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
این آرامش درون کشور رو مدیون همین غیور مردان این مرز و بوم هستیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین