پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
غلامحسین مظفری معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور در این مراسم گفت: حرکت پرشعور و با بصیرت مردم در راهپیمایی امروز ادامه حرکت مردم انقلابی ما به عنوان پشتوانه بسیار محکم برای تقویت نظام اسلامی و حفظ دست آورد های انقلاب است.

شعارسال: وی در جمع مردم شهرستان نیشابور با گرامی داشتن یاد و خاطره سردار شهید حاج محسن قاجاریان گفت: تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع) به عنوان یگان نمونه در کل نیروهای مسلح ارتش و سپاه در کشور انتخاب شده است که قطعا این موفقیت با ایمان و سخت کوشی سبز پوشان این یگان و فرماندهی مخلصانه سردار شهید قاجاریان میسر شده است.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور اظهار کرد: پیروزی بزرگ ایران در مذاکرات هسته ای نیز مرهون خون شهیدان، پشتیبانی و مراقبت رهبر معظم انقلاب و تلاش همه جانبه ی دولت و عزیزان تیم مذاکره کننده بود.

وی با بیان این مطلب که همه ما باید با هر گرایشی در انتخابات شرکت کنیم افزود: بیش از ده هزار نفر به عنوان هیات اجرایی در شهرستان های نیشابور و فیروزه جهت برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات فعالیت می کنند و همین جا از دو منتخب مردم می خواهم که از برنامه های دیگر نامزد ها استفاده نماییند.

مظفری معاون استاندار و فرماندار نیشابور ابراز کرد: در دهه فجر انقلاب امسال بیش از ۱۲۰ طرح و پروژه عمرانی با هزینه بیش از هزار و صد و نود و سه میلیارد ریال در شهرستان نیشابور به بهره برداری رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبري عطار نیوز، تاریخ انتشار خبر 22 بهمن 1394، www.attarnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین