پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
راهپیمایی 22 بهمن سال 94 همراه با جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.

شعارسال: مردم تهران از ساعت 9 صبح همزمان با سایر استانها از مسیرهای ده گانه به سمت میدان آزادی در حرکت هستند. از صبح نیروهای سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر به همراه جوانان، مردان، زنان و کودکان در مسیرهای ده گانه برای شرکت در 37 فجر انقلاب حضور یافتند.

بیش از 5 هزار و 200 خبرنگار،‌ عکاس و تصویربردار مراسم راهپیمایی 22 بهمن را پوشش می‌دهند. 2 هزار خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری داخلی و 280 خبرنگار خارجی در تهران و 3 هزار خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری خارجی در شهرستان‌ها حضور دارند.

علاوه بر راهپیمایان ایرانی، بیش از 450 مهمان خارجی از 28 کشور جهان مهمان ویژه مراسم فجر امسال هستند.

راهپیمایان پلاکاردهایی از سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و همچنین پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در دست دارند.

علی ربیعی ساعت 9:30 و از ابتدای مراسم در خیابان آزادی حضور یافت و به جمع راهپیمایان پیوست.

سردار قاسم سلیمانی در ساعت 9:50 دقیقه و در خیابان انقلاب برای شرکت در راهپیمایی به جمع مردم آمد.

موشک بالستیک عماد به همت وزارت دفاع در معرض دید مردم قرار گرفت و مورد استقبال به وِزه جوانان قرار گرفت.

همزمان با آغاز زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پوسترهایی از برخی کاندیداهای این انتخابات در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن پخش شده است.

وزیر دادگستری، شهیندخت مولاوردی، محمود احمدی نژاد و اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت کردند.

ساعت 10 مراسم رسمی این یوم‌الله در میدان آزادی با انجام جلوه‌های ویژه، ‌سقوط چتربازان نیروهای مسلح، ‌اجرای سرود و سخنرانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

صحنه دستگیری ملوانان آمریکایی که به آب‌های مرزی کشورمان تجاوز کرده بودند در راهپیمایی 22 بهمن بازسازی شد. در بازسازی صحنه دستگیری ملوانان آمریکایی افرادی با پوشیدن لباس‌های مشابه تفنگداران آمریکایی بر پشت یک ماشین که در بین راهپیمایان در حال حرکت بود بر روی زانو نشسته و دست‌های خود را پشت سرشان نگه داشته بودند. این صحنه‌ به ویژه اینکه بر بالای سر این افراد، افرادی با لباس نظامی و تفنگ ایستاده بودند توجه راهپیمایان و عکاسان و خبرنگاران حاضر در راهپیمایی را به خود جلب کرده بود.

حضور شخصیت‌هایی از سلایق مختلف سیاسی در راهپیمایی امسال چشمگیر بود.











با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 22بهمن1394، کدخبر: 372140: www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین