پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفند، آزمونی بزرگ برای وفاداری مردم به اسلام، نظام و کشور است که ان شاءالله همگان از آن سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد.

شعارسال: وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم افزود: راهپیمایی فردا (۲۲ بهمن ماه) به حسب ظاهر ساده است؛ اما بسیار مهم بوده و اعلام وفاداری به اسلام، نظام و کشور است.

آیت الله مکارم شیرازی اظهارکرد: خداوند متعال نعمت بزرگی همچون ملت خوب و باهوش به ما داده است که در زمان‌های مهم در صحنه حاضر شده و دست از انقلاب و نظام بر نمی‌دارند.

وی تصریح کرد: هنگامی که برنامه‌های سرنوشت ساز برای کشور پیش آید، این مردم مشکلات را فراموش کرده و به خاطر اسلام، نظام و کشور به میدان آمده و دشمنان را ناامید می‌کنند.

آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: خبرنگاران بسیاری از جای جای دنیا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا می‌کنند تا به ملت‌ها نشان دهند که چه مقدار از مردم ایران در این مراسم باشکوه شرکت می‌کنند و دشمن با همین حضوربرای خود برنامه ریزی کرده و روی آن حساب می‌کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب و جشن بزرگ ملت ایران است گفت: همگان وظیفه دارند در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید کاری کنیم که دشمن شاد شود، ابراز داشت: اگر می‌خواهیم فشارهای دشمنان کم شود، باید با حضور پررنگ در راهپیمایی نشان دهیم که فشارهای آنان در مسائل سرنوشت ساز کشور اثر ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار خبر 21 بهمن 1394، کدمطلب: 345901، 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین