پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
رئیس قوه قضائیه گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که هیچ کشور و سلطه ای نمی تواند علیه ایران اقدام کند.

شعارسال: آیت الله صادق آملی لاریجانی با حضور در جمع راهپیمایان 22 بهمن در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه راز وفاداری این مردم پس از 37 سال به انقلاب چیست؟ افزود: الحمدلله مردم هر سال با شکوه تر در این راهپیمایی ها حضور پیدا می کنند و سرّ آن این است که این انقلاب،‌ الهی و بر اساس ارزشهای الهی و معنوی و براساس حضور مردم در صحنه است.

وی گفت:‌ یک رکن مردم سالاری دینی و حضور مردم و رکن دیگر آن ارزش های الهی است لذا مردم پای ارزش های الهی محکم ایستاده اند و حضور قوی و قاطع دارند و تا زمانی که این حضور و لطف الهی است،‌ هیچ کشور و سلطه ای نمی تواند علیه این کشور و این مردم اقدام کند.

رئیس دستگاه قضا گفت:‌ مردم با صلابت ایستاده اند و از نظام خود حمایت می کنند و تا زمانی که این حمایتها است، نظام جمهوری اسلامی ایران قوی تر و باصلابت تر در صحنه بین المللی ایستاده است.

وی با بیان اینکه ‌امروز ایران در دنیا سخنی برای گفتن دارد، افزود: پیام محکم این حضور برای کشورهای سلطه این است که هیچ گاه نظر سوئی به این مردم نداشته باشند.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: ‌این حضور پیامی هم برای مسئولان دارد و آن اینکه هر چه توان خود را برای خدمت به این مردم بصیر ، فهیم و همیشه در صحنه افزایش دهند، کم است.

آیت الله آملی لاریجانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پیش بینی شما از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند چیست؟ گفت: انتخابات هم مثل همین حضور در راهپیمایی برگزار خواهد شد و مردم کسانی را که اولی و ارجح بدانند به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهند فرستاد و نقش این حضور همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند موجب اقتدار و عزت نظام خواهد شد و ما مطمئنیم مردم با شکوه حضور پیدا می کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 22بهمن1394، کدخبر: 372180: www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین