پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه وضعیت امنیتی مطلوبی در کشور حاکم است گفت: برآوردها حاکی از این است که حضور مردم در این راهپیمایی پرشورتر از سالهای گذشته خواهد بود.

شعارسال:سردار حسین اشتریدر حاشیه برگزاری ششمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نیروی انتظامی درباره تمهیدات ناجا برایبرگزاری راهپیمایی 22 بهمن وجشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: نیروی انتظامی با آمادگی صددرصدی برای انجام مأموریتها ایفای نقش می‌کند و نیروهای پلیس با هوشیاری و آمادگی کامل در صحنه حضور خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزیهاو تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن توسط پلیس صورت گرفته است وبرآوردها حاکی از این است که حضور مردم در این راهپیمایی پرشورتر از سالهایگذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه وضعیت امنیتی مطلوبی در کشور حاکم است، تصریح کرد: تاکنون هیچ مورد امنیتی گزارش نشده و همکارانم در اقصی نقاط کشور هرگونه تحرکی را رصد می‌کنند.

اشتری متذکر شد: تلاش گروه‌های معاند برای تحرکات مذبوحانه نشانه ضعف آنها در مقابل مردم و توانمندی‌های نیروهای مسلح و اقتدار کشور است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار10 بهمن 97 ، کدخبر: 1935518، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
انشالله امسال پر شور تر از هر سال برگزار بشه مث نرخ تورم و رکود کولاک کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین