پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
رئیس بنیاد نخبگان گلستان گفت: نخبگان برای اثرگذاری در جامعه و ایجاد تحول و توسعه، بدون روحیه ایثارگری و جهاد موفق نخواهند بود.

شعار سال: ابوالقاسم خزائیان در آیین تکریم سرآمدان آزاده و ایثارگر استان گلستان که با حضور مدیر کل تکریم و الگو سازی بنیاد ملی نخبگان کشور در سالن جلسات بنیاد نخبگان استان برگزار شد، اظهار کرد: در آموزه های دینی ما روحیه ایثارگری از ویژگی های مهم مومنان واقعی است.

وی با بیان اینکه ایثارگران دیگران را بر خویشتن مقدم می دانند، افزود: امروز بیش از هر زمان به فهم مجدد مفاهیم ایثار و ایثارگری نیاز داریم.

رئیس بنیاد نخبگان گلستان با اشاره به اینکه مفهوم ایثارگری تنها یک مفهوم مذهبی نیست، تصریح کرد: در جوامع مختلف از ایثارگران خود در جهت توسعه کشورشان بهره می برند و از آنها تکریم می کنند.

خزائیان با بیان اینکه شناسایی، هدایت، حمایت و اثرگذاری نخبگان در جامعه از وظایف بنیاد نخبگان است، گفت: تکریم و الگوسازی در همین سلسله وظایف قرار دارد.

وی به اجرای طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر(طرح شهاب) در مدارس استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته 42 هزار و 276 دانش آموز گلستانی در قالب این طرح سنجش شدند.

خزائیان اظهار کرد: استان ما یک استان دریایی است که از این ظرفیت غافل بودیم. باید نخبگان ما به این ظرفیت توجه کنند.

رئیس بنیاد نخبگان گلستان با بیان اینکه شورای خیرین علم و فناوری بنیاد نخبگان استان گلستان از سال گذشته تشکیل شد، گفت: از دوستان می خواهیم کسانی که علاقه مند به این کار هستند را به این شورا هدایت کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 6 شهریور 96، کد مطلب: 966-893-5: www.golestan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین