پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح شهاب دانش‌آموزان تا رسیدن به مرحله اخذ دیپلم، استعدادهای آنها مورد شناسایی قرار می‌گیرد.
شعارسال: مجتبی بنیادیان عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و استعدادهای برتر شهرستان سامان با بیان اینکه بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری در رابطه با شناسایی، هدایت و حمایت دانش‌آموزان و دانشجویان در استان چهارمحال و بختیاری برنامه‌های متنوعی دارد، افزود: در این راستا ما در حال اجرای طرح شهاب هستیم که این طرح مخفف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر می‌باشد.

وی در رابطه با طرح شهاب، اظهار داشت: در این طرح استعدادهای برتر دانش‌آموزان در گونه‌های مختلف که دارای 9 گونه می‌باشند شناسایی می‌شوند و در طی دوران تحصیلات خود تا رسیدن به اخذ مدرک دیپلم، استعدادهای آنها مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

بنیادیان با بیان اینکه برنامه‌هایی در جهت هدایت دانش‌آموزان در زمینه استعدادهای خودشان برنامه‌ریزی خواهد شد، بیان کرد: امیدواریم که این طرح بتواند به مرحله‌ای برسد که تا رسیدن دانش‌آموزان به مرحله اخذ دیپلم به استعدادهای خود آگاهی داشته باشند و با سنجشی که در استعدادهای خود دارند بتوانند به رمز موفقیت دست یابند.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حیطه دانشجویی، ما جوایز تحصیلی را داریم که دانشجویان حائز رتبه برتر پس از شناسایی آنها جوایزی به آنان تعلق خواهد گرفت که بتوانند با آسودگی و فراق بال بیشتری به ادامه تحصیل خود بپردازند و در این راستا بتوانند استعدادهای خود را تا رسیدن به مقاطع تحصیلی بالاتر شکوفاتر کنند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان بر حسب شرح و وظایفی که داراست، تجلیل، تکریم و الگوسازی این افراد را عهده‌دار است افزود: تجلیل از دانش‌آموزان و استعدادهای برتر شهرستان سامان نمونه‌ای از اهم شرح و وظایف بنیاد نخبگان می‌باشد.

بنیادیان اظهار داشت: دانش‌آموزان در این زمینه‌ها می‌توانند به مراحل دست پیدا کنند که موجب افتخارآفرینی در بخش‌های استانی و یا حتی کشوری شوند که خوشبختانه در سال‌جاری در بین مجموعه‌های شرکت‌هایی که در جشنواره فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی، یک شرکت جز 10 شرکت برتر در سطح کشور شناخته شد که در این راستا در مراسمی با حضور معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری از این افراد تشویق و تجلیل به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت، هدایت و شناسایی افراد مستعد که پشتکاری قوی دارند امید است برای استان چهارمحال و بختیاری و حتی کشور افتخار آفرین باشند.

بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری، در راستای اجرای برنامه­‌های مصوب خود در سال جاری و با هدف تشویق دانش‌آموزان مستعد استان و ایجاد انگیزه در سایر دانش‌آموزان، در مراسمی از دانش‌آموزان و استعدادهای برتر شهرستان سامان با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان در سالن دبیرستان نجمه(س) سامان برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1395، کدخبر: 13951108000008، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین