پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
رئیس بنیاد نخبگان کردستان گفت: در آینده نزدیک از یکی از نخبگان حوزه پزشکی و کشاورزی استان که بیشترین تأثیرگذاری را در جامعه داشته‌اند، تجلیل می‌شود.

شعار سال: رحمت صادقی صبح چهارشنبه در مراسم نکوداشت «محمود ابراهیمی» نویسنده، قرآن پژوه و اسلام شناس که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز گرد هم آمدیم تا از یک عمر تلاش‌های این استاد فرزانه با هدف الگوسازی به جوانان تحصیلکرده، شناخت خودمان را از ابعاد شخصیتی وی ارتقاء دهیم.

وی گفت: استاد «محمود ابراهیمی» نویسنده، قرآن پژوه و اسلام شناس در کنار ترجمه و تألیف، ده‌ها مقاله و کتاب ارزشمند فقه و قرآنی در تربیت تعداد زیادی از دانشجویان، نقش مهم و تأثیرگذاری داشتند و جایگاه ویژه‌ای در میان مردم منطقه دارند.

رئیس بنیاد نخبگان کردستان تصریح کرد: در این بنیاد وظیفه خود می‌دانیم که با مشارکت بخش‌های دولتی و مردمی از یک عمر تلاش‌ها و زحمات کسانی همچون استاد ابراهیمی که به استان کردستان خدمت کرده‌اند، تجلیل کنیم.

وی گفت: سه مولفه که بنیاد نخبگان استان برای تجلیل از افراد نخبه دارد اولاً افرادی که زحمات و تلاش‌های زیادی داشته باشند، دوم مقبولیت داشته و سوم عالم باسواد،نخبه و تأثیرگذار در جامعه باشد که استاد ابراهیمی هر سه مولفه را داشته‌اند.

صادقی افزود: در آینده نزدیک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان از یکی از متخصصان و نخبگان حوزه پزشکی و یکی از متخصصان حوزه کشاورزی استان که بیشترین تأثیرگذاری را در جامعه دارند، تجلیل می‌شود.

وی اظهار کرد: سال گذشته هم از خدمات چندین ساله استاد گرانقدر «مصطفی خرمدل» از اساتید باسابقه دانشگاه کردستان تجلیل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کد مطلب: 1562103 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین