پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان با بیان اینکه هم‌زمان با ماه مبارک رمضان ۱۵ طرح سالم‌سازی دریا در استان گیلان بازگشایی شد گفت: پس از ماه مبارک رمضان ۴۰ طرح سالم سازی دریا در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: علی پورحسن با اشاره به اقدامات ستاد ساماندهی سواحل در فصل تابستان اظهار داشت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان 15 طرح سالم سازی دریا در استان گیلان بازگشایی شد تا مسافران بتوانند از این طرح‌ها استفاده کنند.

وی به وجود 40 طرح سالم‌سازی دریا با 80 شناگاه آقایان و خانم‌ها در گیلان اشاره کرد و افزود: اکنون 15 طرح سالم‌سازی دریا در استان فعال است و 25 طرح دیگر همزمان با عید فطر در شهرستان‌های مختلف استان گیلانافتتاح می‌شود.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از حضور 300 نقطه خطرآفرین در استان گیلان خبر داد و گفت: نقاط خطرآفرین در محدوده 65 روستا قرار دارند و از همکاری 65 دهیار روستا در مناطق خطرآفرین بهره می‌بریم.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان با بیان اینکه از 16 شهرستان گیلان، نه شهرستان در محدوده سواحل قرار دارند اذعان داشت: به 15 شهردار مسئولیت دادیم در طرح سالم سازی دریا همکاری کنند.

وی با بیان اینکه 450 ناجی غریق در طرح های سالم سازی دریا مشارکت می‌کنند بیان داشت: در سواحل استان گیلان با مشارکت نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، سپاه و ارشاد، برنامه‌های فرهنگی را در سواحل دنبال می‌کنیم.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان از راه اندازی 10 طرح الگویی سالم سازی دریا در استان گیلان خبر داد و افزود: این طرح‌ها شامل تجهیزاتی مانند دوش آب شیرین ورختکناست و با توصیه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در دستور کار قرار گرفته است.

پورحسن خاطرنشان کرد: با تدبیر استاندار گیلان مقرر شد امسال از بودجه استانی و بودجه فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها، حق الزحمه ناجیان غریق پرداخت شود تا شرمنده آنان نشویم و این اقدام یک اقدام اختصاصی است و در هیچ استانی صورت نگرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 31 خرداد 96، کد مطلب: 1441575:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین