پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۵۴۷
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۳
کلنگ فاز سوم طرح توسعه یک شرکت تولید سیم های قلع اندود، ورق آلومینیوم مفتول آلیاژی و شمش آلومینیومی در شهر صنعتی سپیدرود رشت با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری به زمین زده شد.

شعار سالدر نخستین روز هفته دولت عملیات اجرایی فاز 3 ساخت کارخانه تولید ورق آلومینیومی و مفتول های مسی با سرمایه گذاری 140 میلیون یورویی و یکصد میلیارد تومانی بخش خصوصی ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان آغاز شد.

این کارخانه که در زمینی به مساحت 10 هکتار و محیط سالن های تولیدی به مساحت 25 هزار مترمربع در شهرک صنعتی سفیدرود رشت ساخته می شود، زمینه اشتغال 500 نفر به صورت مستقیم و 2 هزار و 500 نفر به صورت غیرمستقیم را ایجاد می کند.
احداث واحدهای نورد گرم و تولید ورق شامل فویل آلیاژی با ضخامت کمتر از هفت میکرون، ورق آلیاژی، ورق قوطی های نوشیدنی، تولید بیلت و شمش آلومینیوم ، مفتول آلیاژی، قطعات فورجینگ آلومینیوم، تولید آلیاژهای ریختگی و صنایع ریخته گری پیشرفته تحت فشار، سیم بالاسری قطار برقی و تولید هادی مسی با هدف تأمین نیاز بازار داخلی و صادرات محصولات نهایی به کشورهای همسایه از جمله صنایع تولیدی این پروژه بزرگ است.
به گزارش ایرنا، هفته‌ دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار می‌شود. گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از یک هزار و 174 پروژه عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر یک هزار و 226 میلیارد تومان است.
امروز و در نخستین روز از هفته دولت با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین استاندار گیلان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث فاز 3 کارخانه گیل راد شمال در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به زمین زده شد.
همچنین با حضور نوبخت به نمایندگی از هیأت دولت، به صورت همزمان پروژه های جایگزینی کابل های خودنگهدار به جای سیم مسی فرسوده در سطح استان و نیز دانشکده فناوری های نوین در دانشگاه گیلان افتتاح می شود.
نشست با فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع و دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی، اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه گیلان از دیگر برنامه های سفر 2 روزه معاون رئیس جمهوری به گیلان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:82642227، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین