پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷
استاندار قم از افتتاح ۲۰۴ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۱ میلیارد تومان در استان قم به مناسبت هفته دولت خبر داد.

شعار سال: سید مهدی صادقی در سخنرانی پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: موقعیت استراتژیک استان قم ازجمله وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل‌بیت(س) و مسجد مقدس جمکران سبب شده که سالیانه 20 میلیون زائر ایرانی و قریب به سه میلیون گردشگر خارجی به استان قم سفر کنند.

وی از افتتاح 204 پروژه با اعتباری بالغ‌ بر 451 میلیارد تومان در استان قم به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: بیش از 450 هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ‌ بر 11 هزار میلیارد تومان طی چهار سال گذشته در زمینه‌های مختلف به مردم استان پرداخت‌شده است.

استاندار قم با تأکید بر اجرا و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: باید از همه اقشار مختلف مردم خواست تا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کرده و خود را در این امر سهیم بدانند چراکه اقتصاد مقاومتی الگویی پایدار در جهت رشد همه‌جانبه جامعه است.

صادقی با تأکید بر وفاق تمامی مدیران استان در راستای رشد و تعالی استان قم خاطرنشان کرد: بر این اساس نیازمند همدلی و هم‌افزایی تمامی مدیران استان هستیم تا اینکه مدیران وضعیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی شهر را بهبود بخشند.

وی با اشاره به احداث سه هزار واحد مسکن حمایتی در استان قم طی چهار سال گذشته افزود: همچنین شاهد بهره‌برداری از بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر طی چهار سال گذشته در استان قم بودیم.

استاندار قم به سرمایه‌گذاری‌های گسترده در بخش صنعت و کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: ارتقای رتبه استان قم درزمینه آبیاری مکانیزه از رتبه 30 به رتبه نه ازجمله اقدامات مهم طی چهار سال گذشته در بخش کشاورزی بوده است.

صادقی از تشکیل کارگروه‌هایی برای ادامه فعالیت فرودگاه قم خبر داد و ابراز کرد: موانع پیش روی تکمیل فرودگاه با همکاری و مساعدت دستگاه قضایی رفع شده است، امیدواریم با تعیین شدن تکلیف این فرودگاه شاهد تکمیل آن در استان باشیم.

وی به اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به استان قم اشاره کرد و گفت: 27 پروژه عمرانی مربوط به سفر رئیس‌جمهور به استان قم طی چهار سال اجرایی شد همچنین پروژه‌های باقی‌مانده از سفر مقام معظم رهبری نیز در این مدت اجرایی شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 3 شهریور 96، کدمطلب: 1501421 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین