پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۶۲
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
این طرح ها با اعتبار 160 میلیارد ریال شامل طرح های تولیدی ، مراکز آموزشی ، خانه بهداشت و مراکز درمانی ؛ راهسازی و آبرسانی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
شعار سال: مجید عسگری فرماندار آبدانان ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر رجایی و باهنر اظهار داشت: صبر، مجاهدت، ایثار، اخلاص، ساده زیستی و کار برای خدا از ویژگی های رفتاری شهید رجایی و باهنر بوده که باید تلاش شود الگوی رفتاری این شهیدان گرانقدر بیش از پیش شناسانده شود.

وی افزود: باید از ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر که دو بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران بودند برای ساخت جامعه ای ارزشمند بیشترین بهره را برد.

مجیدعسگری با اشاره به برنامه های ایام هفته دولت در این شهرستان، گفت: این طرح ها با اعتبار 160 میلیارد ریال شامل طرح های تولیدی ، مراکز آموزشی ، خانه بهداشت و مراکز درمانی ؛ راهسازی و آبرسانی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

وی دیدار با خانواده شهدای کارمند، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، سخنرانی و بیان خدمات دولت در پیش از خطبه های نماز جمعه ؛ شرکت مسئولین و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان در نماز جمعه و پاکسازی منطقه دینارکوه از زباله با همکاری تشکل های مردم نهاد ، از دیگر برنامه هایی برشمرد، که در هفته دولت در شهرستان آبدانان برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت با اشاره به تلاش دشمن در نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب گفت: بیان خدمات نظام به مردم وظیفه مسئولین است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 30 مرداد 96، کد مطلب: 602982:www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین