پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
استاندار البرز با بیان اینکه در هفته دولت ۲۶۷ پروژه در استان البرز افتتاح می‌شود گفت: ۸۹۲ میلیارد تومان حجم این سرمایه‌گذاری‌ها است که برای بیش از ۱۸۰۰ نفر فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

شعار سال: سیدحمید طهایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه کرج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام‌خمینی(ره) و تبریک هفته دولت اظهار داشت: هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری در کشور در اوضاع ناامن منطقه وضعیت با ثبات و آرامش ایجاد کرده است.

استاندار البرز با بیان اینکه هفته دولت هفته‌ای برای اطلاع‌رسانی عملکرد و اقدامات دولت است، بیان کرد: این هفته فرصتی برای ارایه گزارش اقدامات انجام شده توسط دولتمردان شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته دولت دوازدهم آغاز به کار کرده است، گفت: همه برادران و خواهران که در انتخاب شورای شهر منتخب مردم شده‌اند مورد حمایت دولت قرار دارند.

طهایی با بیان اینکه استان البرز در حوزه بهداشت و درمان با مشکلات زیادی مواجه بود،گفت: در سه سال گذشته 1400 تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی اضافه شده است.

استاندار البرز با بیان اینکه آخرین تجهیزات موجود در بیمارستان‌های البرز نصب شده است، بیان کرد: بعد از سفر رئیس جمهور سه بیمارستان دیگر کلنگ‌زنی شده است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور 995 میلیارد تومان اعتبارات مصوب شده است،گفت: عملیات اجرایی تونل هشتگرد به طالقان به زودی آغاز می شود و بعد از سال‌ها پیمانکار آن مشخص شده است.

وی با بیان اینکه باغ سیب که ریه تنفسی کرج است در معرض خطر بود و قرار بود شهرکی در آنجا احداث شود،گفت: در سفر رئیس‌جمهور تصویب شد که این باغ بماند و به عنوان میراث ماندگار به ثبت رسید.

طهایی با اشاره به مشکلات زندان در البرز گفت: قرار شد که تعدادی از زندانیان از شهر انتقال یابند و تعداد زندان ها در البرز کاهش یابد.

وی در مورد احداث کمربندی جنوبی تا انبار نفت کرج، اظهار داشت: احداث این کمربندی بخشی از بار ترافیکی محدوده پل فردیس را کاهش می‌دهد.

استاندار البرز با بیان اینکه قطار شهری کرج وقت زیادی از ما گرفته است،گفت: 900 شرکت مورد بازدید قرار گرفته و واحدهایی که واقعا در حال تعطیلی هستند مورد حمایت قرار می‌گیرند و در سال گذشته بیش از 700 میلیارد تومان وام برای واحد‌ها در نظر گرفته شد و تعداد زیادی از واحد‌های تولیدی احیا شدند.

استاندار البرز با اشاره به سرمایه‌گذاری خارجی بیان کرد: 523 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان البرز انجام شده است.

وی با بیان اینکه البرز در حوزه تولید دارو از استان های پیشرو است،گفت: شرایط در استان برای سرمایه‌گذاری فراهم است که قوه قضاییه و نمایندگان مردم در استان و ائمه جمعه سبب ایجاد ثمرات خوبی در استان شده‌اند.

استاندار البرز با بیان اینکه در هفته دولت 267 پروژه در استان البرز افتتاح می‌شود، بیان کرد: 892 میلیارد تومان حجم این سرمایه‌گذاری‌ها است که برای بیش از 1800 نفر فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 3 شهریور 96، کدمطلب: 1501385 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین