پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
فضای مفید تجاری رزت 790 متر مربع است که قیمت فروش هرمتر مربع حداقل به قیمت 25 میلیون تومان که جمعا ارزش آن 592 میلیارد تومان می باشد.

شعار سال: محمد خلیل پور عضو شورای شهر ارومیه در رابطه با پروژه های شهرداری و ارومیه 2020 اعلام کرد: پروژه های مربوط به شهرداری در حال پیشرفت می باشند و بنده شخصا اخیرا که در محوطه رزت حضور داشتم شاهد پیشرفت کار و فعالیت کارگران و حضور سرمایه گزاران بودم و این یک پروژه بزرگ است که دارای محدوده ای با 230 هزار متر مربع بنای تجاری، 85 هزار متر پارکینگ و پروژه ای مشارکتی که 30% از آن متعلق به شهرداری می باشد، یعنی فقط از بابت زمین و پروانه و جزو درامدهای پایدار شهر خواهد بود.

وی در ادامه توضیحات خود درمورد پروژه رزت افزود: فضای مفید تجاری 790 متر مربع است، 23700 مترمربع سهم شهرداری است و قیمت فروش هرمتر مربع حداقل 25 میلیون تومان است که جمعا ارزش آن 592 میلیارد تومان می باشد.

خلیل پور در رابطه با پروژه اوریاد مال گفت: در این پروژه نیز پیمانکار در محوطه ساکن است و بر کار نظارت داشته و فعالیت ادامه دارد؛ اوریاد نیز یک پروژه مشارکتی است.

وی درباره طرح ارومیه 2020 خاطرنشان کرد: هدف ما شاخص کردن ارومیه به عنوان پایتخت گردشگری است و به امید خدا با کمک مردم و رسانه باید کاری کنیم تا بتوان شهرمان را به دنیا مطرح کرد.

عضو شورای شهر ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: ما در ارومیه دارای پتانسیل های گردشگری بالایی هستیم که باید با مدیریت های صحیح و اتحاد و همدلی توسط مسئولین و رسانه و مردم به هدف اصلی خود یا همان ارومیه 2020 برسیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری باریش نیوز، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کد مطلب: 7886 ، www.barishnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین