پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به کمبود زیرساخت ها در شهرستان فردیس گفت: به رغم محدودیت اعتباری ساخت بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان به خوبی پیش می رود.

شعار سال: خسرو ارتقایی ردر آیین معارفه نخستین شهردار فردیس که در سالن فرهنگسرای ولایت اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، افزود:درصورت تامین به موقع اعتبار، این پروژه مهم در زمان مقرر به بهره برداری خواهد رسید. وی گفت: اکنون سرانه‌های فرهنگی، آموزشی، درمانی ورزشی و... در شهرستان فردیس بسیار پایین است که برای حل این مشکلات به حمایت بیشتر مسئولان نیاز داریم. ارتقایی با بیان اینکه شهرداری تازه تاسیس فردیس نیاز به حمایت و همراهی دارد افزود: سازندگی نیازمند تخصص و همفکری است . وی اظهار داشت: هرچند در بخش توسعه آب وفاضلاب شهری فردیس اقداماتی صورت گرفته اما کافی نیست.

وی با اشاره به احداث پروژه 2 قطار شهری کرج، گفت: 12 کیلومتر از این پروژه در شهرستان فردیس قرار دارد، لازم است مسئولان این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند زیرا این پروژه می‌تواند بار سنگین ترافیک تحمیلی به این شهر را کاهش دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری سپیدار نیوز ، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کدمطلب:186498، www.p-sepidar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین