پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
شهردار فردیس بر لزوم انجام اقدامات ویژه در حوزه فرهنگی شهر تاکید کرد و گفت: هویت بخشی به این شهر به طور ویژه در دستور کارم خواهد بود.

شعار سال: محمد خسرو زاده در آیین تودیع و معارفه شهردار فردیس که پیش از ظهر چهارشنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس به منظور انتخاب وی به عنوان شهردار فردیس، اظهار کرد: شهر فردیس نیازمند همدلی، داشتن روحیه انقلابی و تلاش ‌در جهت خدمت گذاری به مردم است.

وی در ادامه افزود: با کمک همکارانم در شهرداری فردیس در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری فردیس که هویت بخشی به شهر، بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و رفاهی شهر است از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

خسرو زاده عنوان کرد: سعی خواهم کرد با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر فردیس تمام توان و تجربیاتم را در جهت توسعه شهر بکار گیرم.

وی یکی از مهمترین برنامه های خود را انتزاع کامل فردیس از کرج و تهیه طرح‌های جامع و تفصیلی شهر فردیس اعلام کرد و گفت: امید دارم با کمک خداوند و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر ارگان های شهرستان فردیس در جهت توسعه این شهر موثر باشم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، تاریخ 19 دی  98، کد مطلب: 11156: www.shahrdarifardis.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
ایشالا که حمایت ها هرچه سریعتر محقق بشه و این کار فرهنگی با کیفیت بیشتری انجام پذیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین