پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
شهردار فردیس با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهری این شهر از کرج جدا نشده است، بر لزوم تقویت زیرساخت‌های فردیس تأکید کرد.

شعار سال: منوچهر غفاری صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان نوپای فردیس برای پیشرفت به اقدامات جهادی نیاز دارد، به همین منظور از دستگاه‌های خدمات رسان می‌خواهیم که با شهرداری همکاری کنند.

وی بابیان اینکه زیرساخت‌های شهری این شهرستان تکمیل نیست، گفت: باوجوداین مشکل کار کردن سخت‌تر است به همین منظور از همه دستگاه‌ها یاری می‌طلبیم.

غفاری با تأکید بر اینکه باید در حوزه عمرانی اقدامات خوبی انجام شود، گفت: درصدد هستیم در این حوزه اقدامات قابل‌توجهی را انجام دهیم که نتیجه‌اش ساماندهی وضعیت شهر خواهد بود.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه شورا و شهرداری مستقل فردیس با پیگیری‌های شهروندان و مسئولان این شهرستان تشکیل شد، گفت: تلاش می‌کنیم از همه توان خود برای ارتقای سطح خدمات در شهر استفاده کنیم در صورت تحقق این مهم رضایت شهروندان حاصل می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 4134965: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین