پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
شهردار فردیس درباره مشکل متمم بودجه شهرداری فردیس و پرداخت حقوق پرسنل که طی روزهای اخیر گریبانگیر این مجموعه شده است، گفت:به واسطه عدم دریافت مصوبه از شورا، حقوق و مزایای پرسنل شرکت تامین نیروی شهرداری را نمی توانیم پرداخت کنیم .

شعارسال: شهردار فردیس گفت: به واسطه عدم دریافت مصوبه از شورا، حقوق و مزایای پرسنل شرکت تامین نیروی شهرداری را نمی توانیم پرداخت کنیم.

 شهردار فردیس درباره مشکل متمم بودجه شهرداری فردیس و پرداخت حقوق پرسنل که طی روزهای اخیر گریبانگیر این مجموعه شده است، به خبرنگار تیتریک، گفت: به دنبال ارائه متمم بودجه به شورای شهر، چند جلسه برگزار و بندهای آن به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.

منوچهر غفاری با اشاره به اینکه به دلیل مخالف و موافقت 4 به 4 اعضای شورای شهر، کلیات متمم مذکور رای نیاورد، افزود: البته عدم رای به کلیات متمم بودجه توسط اعضای شورا بی دلیل بود زیرا برای بررسی آن چندین جلسه اختصاص داده و به صورت جزئی مسئله را مورد بررسی قرار داده بودند.

وی اظهار داشت: همواره اصلاح متمم بودجه به واسطه جابجایی هزینه ها در راستای ترمیم بودجه، امری طبیعی بوده است و در ردیفی که برای شرکت تامین نیرو داریم با توجه به افزایش دستمزدها، پیش بینی های ما صحیح نبود و در این ردیف نیاز به اصلاح بود اما چون اعضای شورا با کلیات متمم مخالفت کردند، تا کنون موفق به اخذ مصوبه این ردیف از شورا نشده ایم.

غفاری با اشاره به اینکه به واسطه عدم دریافت مصوبه از شورا، حقوق و مزایای پرسنل شرکت تامین نیروی شهرداری را نمی توانیم پرداخت کنیم، تصریح کرد: با رایزنی هماهنگ شد تا شرکت طرف قرارداد شهرداری، هزینه ها را تا زمانی که بتوانیم مصوبه بودجه را از شورا دریافت کنیم، پرداخت کند.

وی با تاکید بر اینکه دلیل منطقی برای اقدامات این چنینی شورا وجود ندارد، گفت: در حال حاضر غالب لوایح شهرداری با تاخیر بسیار زیادی در شورا بررسی و بدون دلیل با آنها مخالفت می شود که البته جای بحث دارد.

غفاری افزود: تفریغ بودجه سال 96 که به شورا ارسال شد تا کنون به ما ابلاغ نشده است، متمم بودجه سال 97 تعیین تکلیف نشده است و بودجه سال 98 را به شورا ارسال کرده ایم و قائدتا باید تا پایان سال آن را به ما ابلاغ کنند.

وی با اشاره به اینکه ابلاغ بودجه 97 شهرداری فردیس با 3 ماه تاخیر در اواخر خرداد، آسیب به حوزه مدیریت شهری است، اظهار داشت: اقدامات این چنینی شورا روند اجرای کار را با تاخیر و مشکل مواجه خواهد کرد.

غفاری با تاکید بر اینکه کمیسیون های شورای شهر فردیس در تعطیلی به سر می برند، تصریح کرد: نهادهای حاکمیتی باید این مسئله ورود کنند، البته قطعا آنها نیز ملاحظاتی دارند و در برخی امور ورود کرده اند که امیدواریم ختم به خبر شود.

شهردار فردیس در خاتمه خاطر نشان داشت: امیدوارم اعضای شورا با همدلی و اتحاد برای پیشبرد اهداف سازمانی مدیریت شهری و آبادانی شهر تلاش کنند، آن روز بهترین ایام برای فردیس و شهروندانش خواهد بود حتی اگر من شهردار نباشم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ،تاریخ 15انتشار: اسفند 97، کد خبر:1465378 ،www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین