پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
شهرداری فردیس با اعلام خبر تحویل متن استعفاء خود به شورای شهر اظهار داشت: با رای هر 9 نفر عضو شورای شهر فردیس مسئولیت خود را در شهرداری آغاز کردم اما به دلیل برخی اختلافات، امروز به این نتیجه رسیدم شاید در نبود من شرایط بهتر عمل کردن شورا فراهم شود.منوچهر غفاری امروز در نشست خبری با اشاره به تحویل متن استعفاء خود به رئیس شورای شهر فردیس، گفت: استعفاء خود را روز پنجشنبه به شورا تحویل دادم و امیدوارم در جلسه آینده علنی شورای شهر فردیس، پذیرفته شود.

شعار سال: منوچهر غفاری امروز در نشست خبری با اشاره به تحویل متن استعفاء خود به رئیس شورای شهر فردیس، گفت: استعفاء خود را روز پنجشنبه به شورا تحویل دادم و امیدوارم در جلسه آینده علنی شورای شهر فردیس، پذیرفته شود.

وی افزود: از روزی که کار خود را در فردیس با رای هر 9 نفر عضو شورا آغاز کردم، برای این اعتماد، سعی کردم امانتدار خوبی باشم اما به دلیل برخی اختلافات، امروز به این نتیجه رسیدم شاید در نبود من شرایط بهتر عمل کردن شورا فراهم شود.

غفاری با عنوان اینکه مدیریت شهری می‌تواند مطالبات مردم را محقق کند، تصریح کرد: گذشت زمان خیلی از واقعیت ها را مشخص می کند و این تصمیم را از آن جهت گرفتم که اعتقاد دارم نباید مانع پیشرفت شهر شد و امیدوار بود که شهر فردیس با توجه به پتانسیل های خوبی که دارد از جایگاه واقعی خود برخوردار باشد.

وی با یادآوری کارهای انجام شده در شهرداری این شهر گفت: به دلیل برخی مشکلات و عدم تفیض اختیار به مدیران، بسیاری از امور مدیریت شهری را به تنهایی انجام دادم.

غفاری با عنوان اینکه بعد از 20 ماه فعالیت، شهرداری علیرغم درآمدزایی 100درصدی، اظهار داشت: طی این مدت شهرداری فردیس هیچ گونه بدهی بانکی ندارد که این یکی از جمله عملکرد مثبت شهرداری محسوب می‌شود.

وی گفت: فردیس، شهر فرصت ها و تهدیدات است لذا اگر از فرصت ها به موقع استفاده نشود به تهدید و تهدیدات اگر با درایت جدی گرفته شود می تواند فرصت خوبی برای شهر محسوب شود.

غفاری با اشاره به نوپا بودن فردیس گفت: طی 20 ماه گذشته در کنار مشکلات این شهر به دلیل بحث جداشدن شهر فردیس از کرج، نیازمند مدیریت شهری جدید بودیم که با جدیت دنبال شد و هنوز به صورت صددرصدی محقق نشده است چراکه پرونده های حقوقی زمانبر است.

شهردار فردیس گفت: لازم بود مدیریت جدید شهر فردیس، بدون تنش به امورات مهم شهر بپردازند اما اختلافی که بر روی شورا و شهرداری، سایه انداخته بود، سرعت کار را کم کرده بود.

وی گفت: دقیقا از همان روزهای نخست انتخاب شدنم در شهرداری فردیس، مدیریت شهری با فراز و نشیب همراه شد اما سعی کردم با تمام توان کار کنم و سعی نکردم دچار افسردگی کاری شوم و تلاش شد در کنار همکاران به فکر شهروندان باشم.

وی افزود: برای تشکیل تیم مدیریتی کار شد اما مشغله بسیار زیاد به دلیل عدم تفیض به مدیران دیگر، باعث شد اکثر کارها را خودم پیگیری و دنبال کنم.

غفاری گفت: در مدتی که در شهرستان فردیس مسئولیت شهرداری را قبول کردم، فعالیت هایی که برای شهروندان مهم بود با جدیت پیگیری شد از جمله ساماندهی دستفروشان، عملیات عمرانی، جلوگیری از ساخت و سازی غیر مجاز و ... انجام شد.

وی افزود: برای تاسیس و راه اندازی و تثبیت مدیریت شهری با پشتیبانی مالی خوب و 100 میلیارد تومانی مدیریت شهری می تواند پروژه عمرانی خوبی انجام شود. این اعتبار به اضافه 140 میلیارد مازاد بر اعتبار استانی در مجموع حدود 240 میلیارد تومان می‌تواند برای ادامه پروژه های شهر فردیس، مبلغ قابل توجهی خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار22تیر 98، کد خبر: 784935 ، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
کاش همه با همین نیت پاک اگر دیدن که کارآمدی ندارن از سمت خودشون استعفا بدن و جارو برای مدیران باکفایت باز کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین