پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از افزایش سرانه تخت بیمارستانی به ازای هر هزار نفر به یک‌هفتم در این استان خبر داد.

شعار سال: حمید درفشی در جلسه شورای اداری استان البرز که ظهر دوشنبه با حضور صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در سالن شهدای استانداری برگزارشد اظهار داشت: تخت بیمارستانی در البرز به ازای هر هزار نفر به یک‌هفتم رسیده است.

وی افزود: 650 تخت در استان البرز وجود دارد که برخی از این تخت‌ها که قدمت 60 ساله دارند بازسازی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه 34 اتاق عمل در البرز ساخت شده است، افزود:در بخش بهداشت بنا بر آمار جمعیتی استان، خدمات سلامت را به 110 پایگاه افزایش داده‌ایم.

درفشی با اشاره به میزان وسعت اتاق عمل گفت:مساحت بهداشتی 42 هزار متر مربعی البرز را به 72هزار متر مربع فضای بیمارستانی افزایش داده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به وضعیت بیمارستان مدنی، گفت:130تخت به این بیمارستان اضافه شده است ومیزان وسعت این مرکز را نیز افزایش داده ایم.

وی افزود:کلینیک تخصصی پزشکی امام علی(ع) برای خدمت رسانی به مردم البرز افتتاح شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 شهریور 96، کدمطلب: 1504042 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین