پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
وزیر بهداشت گفت: توسعه خدمات بهداشت و درمان در دستور کار دولت است.

شعار سال: سید حسن قاضی‌زاده عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح مرکز جامع زنان بیمارستان کمالی کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح چندین پروژه درمانی در استان البرز و برخی از نقاط کشور بودیم.

وی در ادامه بابیان اینکه تلاش بسیاری برای تکمیل پروژه‌های بهداشتی و درمانی شده است، تأکید کرد: با توجه به اقدامات انجام‌شده امیدواریم شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

وزیر بهداشت به افتتاح بخش زنان بیمارستان کمالی اشاره کرد و گفت: در این مرکز از زنان باردار و اطفال به‌صورت ویژه مراقبت می‌شود.

قاضی‌زاده بابیان اینکه خدمات‌دهی مناسب منوط به وجود نیروهای کافی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است، تصریح کرد: استان البرز در خصوص کمبود نیرو تحت‌فشار است. امید داریم جذب نیرو در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان را شاهد باشیم.

وی گفت: دولت برای توسعه استان‌ها در حوزه بهداشت و درمان تلاش می‌کند. حوزه بهداشت و درمان استان البرز نسبت به چهار سال گذشته توسعه‌یافته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری البرزنامه ، تاریخ انتشار اردیبهشت 97، کدمطلب: 6355، www.alborznameh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین