پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان بهارستان بازدید به عمل آوردند.

شعار سال: کوهپایه‌زاده سرپرست دانشگاه، عبادی‌فردآذر معاون بهداشت، مبارکی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و هئیت همراه، با حضور در شبکه بهداشت و درمان بهارستان با دمیریان مدیر این شبکه، معاونین و ستایش سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) شهرک سبزدشت دیدار و از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان بهارستان و بیمارستان امام حسین (ع) بازدید به عمل آوردند.

دمیریان در این دیدار پیرامون تاریخچه شهرستان بهارستان، جمعیت، مشکلات و معضلات کلی بهارستان نظیر تراکم بالای جمعیتی که باعث به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی و احتمال شیوع بیماری‌های منتقله به صورت واگیر شده است نکات مهمی را به حاضرین در نشست بیان کرد.

وی همچنین در رابطه با اجرای طرح‌های مختلف سلامت در شهرستان بهارستان، عنوان داشت: تاکنون ۷۶ % جمعیت بهارستان در سامانه سیب ثبت گردیده و ۸۶ % جمعیت یکبار خدمت گرفته‌اند و میزان ۸۰% تلفن جمعیت تحت پوشش در سامانه ثبت شده است و طرح نظام ارجاع نیز با همکاری بیمارستان با موفقیت درحال اجرا است.

در ادامه این دیدار سرپرست دانشگاه با طرح سئوالاتی در رابطه با شاخص‌ها و عملکرد شبکه بر راه اندازی کلینیک دیابت و فشار خون در شبکه بهداشت و درمان بهارستان تاکید نمود. در ادامه این دیدار، مسئولین حاضر در معیت حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم از پروزه کلینیک ویژه تخصصی بخش گلستان بازدید و از نزدیک در جریان امور این پروژه قرار گرفتند.

پس از بازدید از پروژه مذکور، مسئولین با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) از نزدیک در جریان امور و مشکلات تنها بیمارستان شهرستان بهارستان قرار گرفتند و سرپرست دانشگاه به همراه نماینده مجلس و هیأت همراه از بیماران بستری بخش‌های بیمارستان دیدار کردند.

در ادامه این بازدیدها، مسئولین از پروزه ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان بهارستان، مرکز خدمات جامع سلامت شهید صبوری سلطان آباد و مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری که در زمینی به متراز ۲۴۰۰ متر مربع و با پیشرفت فیزیکی ۳۵ % درحال ساخت می باشد بازدید کرده و از نزدیک در روند اجرای این پروزه قرار گرفتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بهارستانه، تاریخ انتشار 4 بهمن 97، کد مطلب: 25305:www.baharestaneh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین