پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: فعالیت دو دستگاه خودرو سیار دارای امکانات دندان‌پزشکی در مناطق محروم استان گیلان از امروز آغاز می‌شود.

شعار سال: شاهرخ یوسف زاده چابک صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌ مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در سال 96 طرح‌های ناتمام سال‌های گذشته افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان‌های رضوانشهر و آستارا در سال 96 عنوان داشت: خدمت رسانی به بیماران از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال‌های گذشته در استان گیلان بهتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ده‌ها پروژه بهداشتی در سه ماهه اول سال 96 افتتاح شده است اعلام داشت: 6.5 میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های بهداشتی هزینه شده است.

یوسف‌زاده چابک با اشاره به اینکه هفت مرکز جامع سلامت روستایی و شهری در هفته دولت در استان گیلان راه اندازی می‌شود ابراز داشت: هزینه ساخت هر کدام از این مراکز بین 500 تا 800 میلیون تومان است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی دو مرکز جامع سلامت در تالش در هفته دولت اعلام کرد: آزمایشگاه بیمارستان شفا در رشت و 15 بلوک زایمانی با شرایط استاندارد و تجهیزات نوین به دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دسترسی سریع و آسان به امکانات و مراکز پزشکی را یکی از مسائلی که دانشگاه علوم پزشکی در راستای طرح تحول سلامت دنبال می‌کند بیان کرد و گفت: فعالیت دو دستگاه خودرو سیار دارای امکانات دندان‌پزشکی در مناطق محروم از امروز آغاز می‌شود.

یوسف‌زاده با اشاره به اینکه این خودروهای سیار دارای دندانپزشک و تیم آن است خاطرنشان کرد: معالجه بیماران در تمام مناطق در تمام سنین به‌صورت رایگان انجام می‌شود و هزینه‌ای از اشخاص دریافت نمی‌شود‌‌.

وی با اشاره به گردشی بودن فعالیت دو خودرو سیار دارای امکانات پزشکی در مناطق محروم بیان داشت: یکی از این دو خودرو در غرب و دیگری در شرق استان گیلان به مردم مناطق محروم خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 10 کلینیک درمانی ویژه در شهرهای استان گیلان تا پایان سال 96 به بهره برداری می‌رسد عنوان داشت: این کلینیک‌ها در شهرهای رودسر، لنگرود، لاهیجان، فومن، آستانه، آستارا، تالش، صومعه سرا و رشت به بهره برداری می‌رسد.

یوسف زاده چابک با اشاره به اینکه کلینیک درمانی رشت سه هزار متر مربع وسعت دارد ابراز داشت: واحد دندانپزشکی با امکاناتی ویژه و نوین در این کلینیک پیش بینی شده است.

وی پیشرفت فیزیکی کلینیک‌های درمانی را از 20 تا 70 درصد بیان کرد و اعلام داشت: حدود 10 ملیارد تومن برای ساخت آن‌ها هزینه شده است و این مراکز امکان خدمات‌رسانی هرچه بهتر به بیماران را آسان می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 شهریور 96، کدمطلب: 1502843 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین