پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
محمدتقی آشوبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت گویی با اشاره به تشکیل جلسه هیات امنا در تاریخ ۱۷ شهریورماه ۹۷ اظهار داشت: در این جلسه پیرامون مباحث مالی بحث شد و موارد جز به جز مورد تایید قرار گرفت که نامه آن به زودی از سوی وزیر خواهد آمد.

شعار سال: وی تاکید کرد: براساس آنچه که در هئیت امنا مطرح کردیم کل کسری بودجه دانشگاه ۷۲ میلیارد تومان است. دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکسری مطالبات و تعهدات از سال های گذشته دارد که اگر کل دریافتی ها و کل بدهی ها را تهاتر کنیم باز ۷۲ میلیارد تومان کسری بودجه خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان اینکه این میزان کسری در سال های گذشته ایجاد شده است گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سال های آتی به سمت مثبت شدن بودجه حرکت می کنیم .

وی افزود: کل بودجه سالیانه ما هزار و ۳۱۲ میلیارد تومان است که ۷۲ میلیارد تومان کسری ، کمتر از پنج درصد بودجه را شامل می شود اگر بتوانیم مطالبات دانشگاه را دریافت کنیم مقدار زیادی از بدهی های دانشگاه را پرداخت کرده ایم متاسفانه در سال ۹۶ موفق نشدیم مطالبات بیمه ای را سروقت دریافت کنیم.

آشوبی تصریح کرد: مشکل دیگر دانشگاه خرید نقد نیازهای درمانی است و ما مجبوریم بسیاری از نیازهای درمانی از جمله وسایل دیالیز را نقد و سر وقت خرید کنیم چرا که اگر نقد خرید نکنیم وسایل و تجهیزات مورد نیاز را به ما نخواهند داد باید تلاش شود تا مطالبات بیمه ای دانشگاه( بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان) که از سال ۹۳ باقی مانده است وصول شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی به وقت خبر، تاریخ 21 شهریور 97، کد مطلب: 12425:www.bevaghtekhabar.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
ا.ف75
خب این بدهی رو فراموش کنن خیلی بهتره براشون! سازمان های بیمه ای الان پول برای چرخوندن خودشونم ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین