پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
به‌منظور افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به‌ویژه بیماران، همراهان و کارکنان برای ارسال پیشنهاد‌ها و انتقادات، درگاه ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ این درگاه به منظور افزایش رضایت مندی ذی نفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به ویژه بیماران، همراهان و پرسنل برای ارسال پیشنهادات، انتقادات و موارد مورد انتظار، به درخواست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری واحد it ایجاد و راه اندازی شد. تصویر، صدا و متن از طریق این درگاه قابل ارسال است.

بی شک سازمانی که کارکنان آن با یکدیگر، ارباب رجوع و سایر سازمان ها ارتباطات موثر نداشته باشد نمی تواند توانمندی های لازم را برای اجرای وظایف خود کسب کند . از سوی دیگر، برقراری ارتباط، بستری مناسب برای مبادله اطلاعات، دانش و تجربیات می باشد.

همچنین، ارتباط برای هماهنگی فعالیت های گروهی، اجرای وظایف رهبری و انجام وظایف مدیریتی لازم است، در مدیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل موثر بر ارتباطات، گروه های رسمی و غیررسمی، روش های بهبود ارتباطات و رفع موانع ارتباطی در سازمان حائز اهمیت است. بنابراین برای دستیابی به حداکثر بهره‌وری در سازمان ها، سیستم ارتباطات باید به گونه‌ای باشد که در همه حال اطلاعات مربوطه را در اختیار مدیران برای برنامه ریزی و تعیین الویت ها قرار دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(استان گیلان)، تاریخ 14 شهریور 96، کد مطلب: 13960614000425: www.gilan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین